רשת ה-BBC כבר הספיקה לא אחת להיות בעלת סיקור אנטי-ישראלי וכזה האוהד את החמאס לאורך המלחמה מאז ה-7 באוקטובר. מנהל ה-BBC לשעבר חשף היום (שלישי) בעיתון הטלגרף את רשימת התקריות שהביאו את רשת החדשות הבריטית הידועה לסיקור מוטה ולא אובייקטיבי באופן גורף, שהפך לתופעה של ממש.

אולטימטום נוסף לנתניהו מכיוון לא צפוי: "יש לו 24 שעות לקבל החלטה"
גלנט נגד הגשת צווי המעצר בהאג: "ישראל אינה צד לביה"ד ולא מכירה בסמכותו"

המקרה הבולט הראשון היה של רשת BBC הערבית, בה נערכו 80 תיקונים לידיעות ולדיווחים תוך חמישה חודשי מלחמה, כשבאחת הטעויות התייחסו לתושבים יהודים כ"מתנחלים". "טעויות אינן קורות 80 פעמים", ציין דני כהן, שניהל את רשת החדשות מ-2013 עד 2015, "ההטיה נגד ישראל נראית כמעט מכוונת". כתבי ה-BBC קראו לחמאס בכינוי מעודן של "ההתנגדות" ואת תקיפותיהם נגד ישראל בצירוף המילים "פעולות ומבצעי התנגדות", מסגור שלדבריו של כהן עשוי להישמע מדוברות חמאס.

בהמשך, הרשת התבקשה להוריד פרק בתכנית ערבית בו נשאל האם טבח ה-7 באוקטובר בכפר עזה אכן התרחש. בחודש שעבר מגיש חדשות ערבי ביקש מאורח מצרי שהתארח בתכניתו להתנצל על שהביע אהדה לישראל. עיתונאי ערבי אחר החליט לראיין אישה פלסטינית על קשיי חייה ביום יום, אך נמנע מלהזכיר ומלעמת אותה עם דקירתה של שכן ישראלי לנגד עיני ילדיה.

תוך כך, ה-BBC ממשיך להעסיק תחת שירותיו אנשים שחגגו את מאורעות הטבח ב-7 באוקטובר. סאלי נאביל, כתבת רשת BBC הערבית, סימנה בתגובות "לייק" מספר פוסטים ברשת הטוויטר שתמכו ועשו לגיטימציה לקורבנות ה-7 באוקטובר, כולל ציוץ שכינה את הטבח "בוקר של תקווה" וכן סרטונים שבהם נראו ישראלים נחטפים ומועמסים בג'יפים של החמאס. 

עיתונאית אחרת צייצה בפוסט "היוקרה הישראלית עומדת בוכיה בפינה", ואיתה עוד מספר עיתונאים מאותה רשת חדשות שאף זרקו בדיחות לעג על החטופים. טים דייווי, מנכ''ל ערוץ BBC בערבית טען לא מזמן כי השירות עשה "משהו שכדאי לנו להיות גאים בו מאוד". 

העדויות והמקרים המצטברים הנ''ל נמצאו חוטאים לאחת מחמש מטרות-העל של הרשת הבריטית, שהיא עידוד שמירה על אובייקטיביות וממלכתיות.