הפגנת תמיכה וסולידריות עם ישראל נערכה השבוע, ביום ראשון ה-26 במאי, בדבלין, בירת אירלנד, מול בניין ה"דאיל ארן", הפרלמנט האירי, במחאה על החלטת הממשלה האירית להכיר במדינה פלסטינית. 

צעדת התמיכה, שנשאה את המסר "ישראל, את לא לבד" היא יוזמה של האירגון האוונגליסטי העולמי ששמו "השגרירות הנוצרית הבינלאומית" וכן של ארגונים נוצרים פרו ישראלים נוספים. ההפגנה  נתמכה גם על ידי הקהילה היהודית. המפגינים יצאו למחות לקראת ההכרזה של ממשלת אירלנד על תמיכה במדינה פלסטינית.

מול הפגנות אנטי ישראליות רבות בעולם, מתקיימות גם הפגנות כגון אלו שבאירלנד, במקרים רבים, פרי יוזמה של קהילות אוונגליסטיות אוהדות ישראל. באירוע בו הונפו דגלי ישראל רבים, השתתף גם הרב הראשי של אירלנד, הרב יוני וידר, שאמר לנוכח קהל המפגינים כי "ישראל אכן לא לבד". 

פול קולטר, מנהל סניף האירגון האוונגליסטי "השגרירות הנוצרית הבינלאומית" באירלנד, אמר: "כאשר הממשלה באירלנד בוחרת לתת פרס לחמאס על מעשיו המרושעים, על אונס וזוועות בלתי נתפסות אחרות, אנחנו יודעים שהיא השליכה לפח את המצפון המוסרי שלה".

כהן הדת הנוצרי, הפסטור  ג'ונן אהרן, מכנסיית "כל העמים" (All Nations) באירלנד אמר בהפגנה כי האירים היו מעדיפים שממשלתם תתקן את הליקויים הרבים באירלנד, לפני הניסיון לתקן את ישראל. 

בקריאה להצטרף להפגנת המחאה נאמר: "זה הוא יום עצוב מאוד ליחסי אירלנד-ישראל ויום עצוב גם עבור האומה של אירלנד, שכן כמעט 8 חודשים מאז הזוועות של ה-7 באוקטובר, המנהיגים הפוליטיים שלנו החליטו שהפרס לטרור הפלסטיני צריך להיות הכרה חד-צדדית של מדינה פלסטינית. אנו מתנגדים להכרה חד-צדדית במדינה פלסטינית, כמו רבים אחרים כאן באירלנד, אנו מאמינים שמהלך כזה מתגמל את הטרור וכי הוא רחוק מלהביא לבעייה פתרון בדרכי שלום. מהלך כזה זה רק ילבה עוד יותר את המתחים".