לאחר יותר מ-40 שנה שחלפו מרגע חתונתם של הזוג המיתולוגי הנסיך צ'ארלס והנסיכה דיאנה, קורא שפתיים חושף היום (שבת) לראשונה את הדברים שלחש הנסיך לאישתו ברגע המכונן ואת התזכורת החשובה שנתנה המלכה אליזבת'.

לא נהרוג את כל המחבלים ולא נגיע לכל המנהרות, ולכן הגיע הזמן למהלך הבא
בארה"ב בדקו: כמה רפובליקנים עלולים לנטוש את טראמפ בגלל ההרשעה שלו?

הזוג היה מאורס חמישה חודשים לאחר שהצהיר רשמית על אירוסיהם ב-24 בפברואר של 1981, ובכך הביא להיעתקות נשמתם של רבים מהבריטים. צ'ארלס ודיאנה בחרו להתחתן בקתדרלת סנט פול בלונדון והעדיפו אותו על פני מנזר וסטמינסטר המסורתי, מעצם העובדה שהוא יכול להכיל את כל 3,500 האורחים.

קורא השפתיים חשף היום לעיתון ה"דיילי מייל" הבריטי כי צ'ארלס אמר ברגע החתונה לדיאנה: "את נראית מושלם" ולאחר מכן ביקש "תני לי את היד שלך". משנתנה את ידה אליו, ביקש ממנה נשיקה.

הנסיכה דיאנה (צילום: רויטרס)
הנסיכה דיאנה (צילום: רויטרס)

לאחר ששאר בני משפחה המלוכה הצטרפו אליהם למרפסת, אמר צ'ארלס: "זה הרבה מאוד זמן. אנחנו צריכים לאכול". המלכה אליזבת' לחשה לדיאנה: "הסתכלי", והצביעה עם אצבעה על כל האנשים ש"היו כאן כל היום", לדבריה, כדי לראות אותה.

לאחר כ-15 שנים, כזכור, הזוג התגרש. ביוגרפיה שיצאה ב-2008 חשפה כי צ'ארלס היה חלוק בדעתו אם להתחתן עם דיאנה והיה מוטל בספקות רבים באשר להחלטה. דיאנה, שסבלה מבולימיה, חשפה כי סבלה ערב חתונה מ"התקף רע מאוד". ועם זאת, חתונתם של השניים הפכה במרוצת השנים לרגע בלתי נשכח בבריטניה ובתולדות המלוכה הבריטית בפרט, שכן הנסיכה דיאנה השמיטה את ההבטחה "לציית" לבעלה כחלק מברכת הנישואים הידועה, ובכך פתחה במסורת שהשתמרה גם בחתונתם של קייט וויליאם, נסיכי ויילס, ומייגן והארי, דוכסי סאסקס.