במהלך צעדת תמיכה בישראל בניו יורק, מפגין אנטי-ישראלי התגרה במשתתפים תוך כדי נשיאת שלט עם הכתובת הפוגענית: "הרגו את החטופים עכשיו". המפגין, רעול פנים שלבש חולצה שחורה ודגל אש"ף על כתפיו, היה חלק מקבוצת מפגינים אנטי-ישראלים שהתעמתו עם תומכי ישראל בסמוך למסלול המצעד. מפגינה נוספת הניפה את טלפון הנייד שלה עם הכיתוב: "הם לא יגיעו הביתה".

לפי הדיווחים בניו יורק פוסט, במפגן התמיכה השתתפו השנה מספר משפחות של אזרחים ישראלים שנחטפו על ידי מחבלי חמאס לרצועת עזה במתקפת הטרור ב-7 באוקטובר. במהלך ההפגנה, אדם שהניף דגל ישראל עמד פנים אל פנים מול אדם שפניו היו מכוסות בכאפייה ובסרטון וידאו נשמע האיש אומר "אל תתקרב אליי".

משטרת ניו יורק נאלצה להתערב ולהפריד בין שתי הקבוצות על מנת למנוע התלקחות אלימה במהלך חילופי הדברים המתוחים שהתרחשו על השדרה החמישית, בין הרחובות 79 ל-80.

מצעד הגאווה הישראלי השנתי התקיים השנה תחת אבטחה משטרתית מוגברת על רקע העלייה במקרי אלימות ואנטישמיות, כולל אירועים שהובילו לעימותים עם שוטרי ניו יורק בציוד רב-עוצמה. במפגן נשמעו גם קריאות לשחרור החטופיםהישראלים שנותרו בשבי חמאס מאז בוקר השבת השחורה.