אריק פינגרהוט, מנכ"ל הפדרציות היהודיות של צפון אמריקה (JFNA), סיפר בכנס השנתי של הג'רוזלם פוסט בניו יורק, עד כמה הוא גאה ונרגש על מימון החירום שגייסו הפדרציות היהודיות ברחבי צפון אמריקה. 

בהתייחס לאנטישמיות הגואה, פינגרהוט התייחס להשפעה של תוכן אנטישמי על המדיה החברתית, במיוחד על TikTok. הוא הדגיש את חשיבות האחדות והכריז על תוכניות לעצרת גדולה בוושינגטון.

פינגרהוט סיפר כיצד ב-7 באוקטובר, הפדרציות גייסו במהירות משאבים כדי לתת מענה לצרכים דחופים בעוטף עזה, כאשר סך מימון החירום שגייס ה-JFNA עומד כיום על למעלה מ-830 מיליון דולר. פינגרהוט  ציין כי הוא "התרגש מאוד ממימון החירום הכולל שגייסו 146 הפדרציות היהודיות ברחבי צפון אמריקה".

בסוגיית השפעות של תוכן אנטישמי על המדיה החברתית, הוא ציין כיצד התמיכה בישראל נמוכה יותר בקרב צעירים, דבר הנובע בעיקר מהמידע שהם נחשפים אליו באינטרנט. הוא ציין את המהלך של הקואליציה לדחוף את TikTok לבטל את הבעלות הסינית או להסיר אותה מחנויות האפליקציות בתוך 12 חודשים. פינגרהוט הדגיש כי יוזמה זו היא חלק משיחה רחבה יותר על תפקידן של המדיה החברתית בהפצת האנטישמיות.

פינגרהוט סיכם בהדגשת העצרת הגדולה והמוצלחת שנערכה ב-14 בנובמבר 2023. הוא הכריז ש-JFNA תחזור לוושינגטון לאסיפה הכללית שלהם ב-11 בנובמבר 2024, ותחזק את מחויבותם לסולידריות ולפעולה קולקטיבית.

JFNA היא בין נותנות החסות לכנס השנתי של הג'רוזלם פוסט.