הסנאטור טים סקוט, חברת הקונגרס אליס סטפניק והסנאטור ג׳יי די ואנס כבר מזמן נכללו ברשימת המועדפים, לאחרונה נוספו גם שמותיהם של הסנאטור מרקו רוביו, סנאטור במדינת פלורידה, דאג בורגום, מושל דקוטה הצפונית, בן קרסון, שכבר מילא תפקיד בממשלו של טראמפ כמזכיר השיכון והפיתוח העירוני, ביירון דונלדס, חבר בית הנבחרים ממדינת פלורידה והסנאטור מארקנסו, טום קוטון.

מדובר באחת הבחירות המשמעותיות שעומדות בפני טראמפ בקמפיין הבחירות שלו, לפי ״אקסיוס״ נאמנות היא אחת מהתכונות החשובות ביותר עבור הנשיא לשעבר, טראמפ שלל את האפשרות שניקי היילי תופיע ברשימה זו אך לאחר שהביעה תמיכה בו, אמר שהוא מצפה ממנה להיות לצידו ״בצורה כלשהי״. 

דונאלד טראמפ וניקי היילי כשהוא היה עדיין נשיא והיא השגרירה באו''ם (צילום: רויטרס)
דונאלד טראמפ וניקי היילי כשהוא היה עדיין נשיא והיא השגרירה באו''ם (צילום: רויטרס)

רשימת המועמדים האפשרית עד כה:

טים סקוט (רפובליקני, סנאטור קרוליינה הדרומית)
סקוט, אחד הרפובליקנים האפרו-אמריקנים הבולטים במדינה, השהה את מסע הבחירות שלו בנובמבר ומאז הוא מועמד לנשיאות.
סקוט לא שלל את האפשרות להפוך לסגנו של טראמפ, ואמר לערוץ CNN כי "הדבר היחיד שאני רוצה זה עוד ארבע שנים של דונלד טראמפ" ורוב רפובליקני בקונגרס.

אליס סטפניק (רפובליקנית, חברת בית הנבחרים מטעם ניו יורק, יו״ר הוועידה הרפובליקנית בבית הנבחרים)
סטפניק נמצאת בראש הרשימה, כך אמר סטיב באנון, שהיה האסטרטג הראשי בממשל טראמפ בראיון ל- nbc. חברת בית הנבחרים מוכרת מהחקירה הצולבת שהעבירה את ראשי האוניברסיטאות במהלך השימוע על התנהלותן במקרי האנטישמיות הגואים, טראמפ בתגובה לאלו אמר ״She's a killer״ (היא תותחית), סטפניק היתה חברת הקונגרס הראשונה שתמכה בטראמפ וליוותה אותו במסע הבחירות בניו המפשייר.

ג'יי. דיי (דיוויד) ואנס (רפובליקני, סנאטור מטעם מדינת אוהיו)
ואנס הוא מהקולות הבולטים שתומכים בטראמפ ומדיניותו בתחומים השונים - הגירה, מדיניות חוץ ורעיון ״america first״, בראיון לערוץ האמריקני ״ניוזמקס״ אמר טראמפ ״אני אשמח לראות את ג׳יי די ואנס״ אמר על רשימת המועמדים ״אנשים שנמצאים בקו זהה ואגרסיביים״. נתפס כתומך נלהב של ישראל, אבל נתפס לעיתים כימני מידי.

דאג בורגום (רפובליקני, מושל דקוטה הצפונית)
צוותו של טראמפ מאמין שהמושל הוא הבחירה הבטוחה למשוך בוחרים מתונים ולכן שמו טיפס במהירות במעלה הרשימה, כך לפי 
״אקסיוס״. בורגום, כרגע נמצא בקדנציה השנייה שלו במדינה האדומה, הוא איש עסקים שמרני ונחשב מקובל על הרפובליקנים, הוא ניהל מסע בחירות ארוך טווח, אך תמך בטראמפ זמן קצר לאחר שנשר מהמירוץ. תומך גדול של ישראל, שלפי הדיווחים ״רתח על ביידן״ כשזה איים שיעצור את אספקת הנשק לישראל במהלך המלחמה ושקל לשלוח כוחות לישראל אחרי המתקפה בשבעה באוקטובר.

קארי לייק, רפובליקנית, מועמדת לבחירות באריזונה
לייק, אשת תקשורת לשעבר, נחשבת לבחירה הטובה ביותר, במיוחד כשטראמפ הציע שהוא עשוי לרצות אישה שתעמוד לצידו, סיכוייה קלושים כיוון שהיא מתמודדת גם לסנאט ומשיכה שלה מהמירוץ עלולה להשפיע על תוצאות הבחירות באריזונה. היא נחשבת 
לכוכבת עולה בחוגים שמרניים, היא הכחישה את תוצאות הבחירות ואת תבוסתו של טראמפ ב- 2020.

בנג'מין (בן) קרסון, רפובליקני
נויורוכירורג ופוליטיקאי אמריקאי שכיהן כמזכיר השיכון והפיתוח העירוני תחת ממשל טראמפ בין 2017 - 2020, הוא ידוע באהדתו כלפי מדינתנו הקטנה. הוא נשאר נאמן לטראמפ אחרי אירועי ה-6 לינואר ואף ניהל עמו מסע קמפיין באיווה לפני אספת הבחירות.

גרג אבוט, רפובליקני ומושל טקסס
טראמפ אמר כי הוא "ישקול מאוד את אבוט" לתפקיד סגן הנשיא במהלך ראיון משותף של פוקס ניוז ב-29 בפברואר בנושא ביטחון הגבולות, נושא שבו אבוט מנהל מדיניות נוקשה, אבוט אמר כי הוא "מחויב למשול בטקסס".

ביירון דונלדס רפובליקני חבר קונגרס מטעם מדינת פלורידה
דונלדס מכהן בקונגרס מאז 2021, אך מפלגת החירות הרפובליקנית זוכה לתמיכה חזקה מצד השמרנים. הוא כנראה יעבור את מבחן הנאמנות של טראמפ. דונלדס הציע ביום חמישי באירוע של אקסיוס שהוא יהיה מוכן לסרב לאשר את תוצאות הבחירות של 2028 אם הוא יהיה סגן הנשיא.

ג'ון רטקליף, מנהל המודיעין הלאומי לשעבר
רטקליף, תובע לשעבר, היה מנהל המודיעין הלאומי האחרון בממשלו של טראמפ מ-2020 עד 2021. הוא הזהיר את הצוות של טראמפ מפני ניסיון להפוך את הבחירות של 2020, ודחה הצעה להיות התובע הכללי כאשר טראמפ פנה אליו לאחר מכן, על פי הניו יורק טיימס.

מרקו רוביו, רפובליקני, סנאטור מפלורידה
בין השמות המוכרים יותר שהרשימה הזו מציעה ומי שהיה פעם יריבו של טראמפ וזכה ממנו לכינוי ״Little Marco״ במהלך המרוץ לנשיאות ב- 2016. רוביו צפוי לכהן בסנאט של פלורידה עד 2029. החוקה אוסרת על שני מתמודדים מאותה מדינה להופיע יחד על פתק ההצבעה, אך אם ירצה ואכן יוצע לו התפקיד רוביו יכול לשנות את מקום מגוריו.