הסנאטור לינדזי גרהאם אמר בראיון לחדשות CBS שממשל ביידן איטי במשלוחי הנשק לישראל. "עדיין אין להם את הנשק שהם צריכים בישראל כדי להביס את חמאס", אמר. "אם הם ישלחו לי רשימה של כלי נשק, אני הולך להעלות את זה", אמר גרהאם.

"אני מקווה שהפעולות הצבאיות הגדולות נגד חמאס יסתיימו אם ניתן לישראל את הנשק שהיא דורשת, ואז נוכל לשבת ולדבר על חזון לעזה וליהודה ושומרון שיעניק ביטחון ישראל, תקווה ושגשוג לעם הפלסטיני, עם ערב הסעודית ואיחוד האמירויות. אז זו התקווה שלי, זו האמונה שלי, ואני רוצה לעזור איפה שאני יכול", המשיך. 

כשנשאל על אלה בארה"ב שאינם רוצים להעביר נשק לישראל, אמר גרהם כי זאת תהיה "הטעות הגדולה ביותר". לדבריו, "חמאס יהרוג את כולם [בארה"ב] אם הם היו יכולים להגיע לכאן. ישראל היא לא האויב שלנו, הם בעלי בריתנו", אמר גרהם. "אני רוצה להשמיד אותם כדי שלעולם לא יוכלו לחזור לפגוע בישראל או בנו. חיזבאללה חי וקיים. אז לאותם אמריקאים שמאמינים שאמברגו על ישראל עכשיו עושה אותנו בטוחים יותר, פספסתם הרבה. האיסלאם הרדיקלי רוצה לשסף את גרונו של כל אדם יהודי, וגם את הגרון שלך. אני רוצה לתת נשק שהם צריכים". 

רה''מ בנימין נתניהו והסנאטור לינדזי גרהאם (צילום: עמוס בן גרשום, לע''מ)
רה''מ בנימין נתניהו והסנאטור לינדזי גרהאם (צילום: עמוס בן גרשום, לע''מ)

 "רמטכ"ל צה"ל אמר לי שהוא מעולם לא היה מודאג יותר מהגרעין האיראני מאשר עכשיו. הוא חושב שאיבדנו את ההרתעה. הוא מבקש לבצע פעולות צבאיות משותפות עם ארצות הברית כדי לשכנע את איראן לא לדהור לעבר נשק גרעיני. אלו התקופות המסוכנות ביותר מאז שנות ה-30'", הוסיף 

גרהאם נשאל  אם ארה"ב תוכל להבטיח הסכם נורמליזציה בין ישראל לסעודיה לפני הבחירות הקרובות. "אני חושב שזה עדיין אפשרי," אמר גרהם. "אבל לממשל לקח חודשים כדי לנהל משא ומתן על הסכם ההגנה בין סעודיה לארה"ב".