הרב ארנולד סונדרס, רב חרדי שרץ לפרלמנט במחוז בארי באנגליה כנציג ממפלגת השמרנים, הותקף בשל היותו יהודי, כשהוזמן למסגד לעימות בחירות. בסרטון שהגיע למערכת, נראה הרב סונדרס יושב בבהלה ורועד, כשאדם צועק לעברו: "אתה נחש, איך אתה מעז להגיע למסגד, כשאתם רוצחים ילדים בעזה".

כשהרב ניסה לענות, הבחור קטע אותו בצעקות: "אתה לא צריך להיות פה, אתה נחש, תגנה החיילים, אנו לא רוצים לדבר עם אנשים כמוך, צא מפה".  מהמועצה היהודית במנצ'סטר נמסר: "הרב סונדרס הוא דמות קהילתית מאוד מכובדת ואנו מגנים באופן חד־משמעי את היחס אליו. אין ספק שזה על רקע אנטישמי, נגיב על כך". לדבריהם, העובדה שהרב הותקף מדגישה כיצד אנשים מייבאים את הסכסוך המתרחש בישראל ובעזה לרחובות בריטניה. 

מועצת הצירים של יהודי בריטניה הגיבה: "אנחנו המומים מהיחס הפוגעני כלפי הרב ארנולד סונדרס. הוא הוזמן על ידי זקני מסגד מקומי. הצילומים מראים בבירור שהרבי הותקף כך בשל דתו. אנו קוראים לכל מי שאכפת לו מבריאות הדמוקרטיה שלנו להגיב לתקרית".

חבר הפרלמנט קריסטיאן וקפילד ממפלגת הלייבור, שמתמודד כמועמד המחוז נגד הרב סונדרס, הגיב ואמר:  "גם מסגד בילאל וגם הרב סונדרס ביצעו שנים רבות של עבודה בין־דתית מתקדמת, העומדת בניגוד מוחלט להתנהגותו של התוקף, שהיא לחלוטין בלתי מתקבלת על הדעת". 
הרב סונדרס, פוליטיקאי ותיק עם ניסיון רב־שנים, וחבר לשעבר בפורום המוסלמי השמרני, לקח את התקרית בשלווה רבה, ואמר: "רוב האנשים שם היו פתוחים, אבל אחד או שניים היו קצת עוינים בגלל ישראל ומלחמתה בעזה".