בראד שניידר, פוליטיקאי יהודי-אמריקאי חבר המפלגה הדמוקרטית, פרסם בחשבון ה-X שלו כי משרדו בקפיטול הושחת אתמול (שישי) בפעולה ונדליסטית וכמעשה שנאה. זאת במהלך חגיגות יום העצמאות האמריקאי שמצוין כל שנה ב-4 ליולי. לפי הפרסום, תמונותיהם של החטופים הישראלים שעדיין מוחזקים בעזה שהיו תלויות על הקיר, נתלשו מהקיר, הושחתו ונזרקו על הרצפה. 

שניידר טוען: "פעולות אלו לא מקדמות שלום. במקום זאת, הן משחקות ישירות לידיהם של מחבלי חמאס ומאפשרות להם להמשיך להחזיק כבני ערובה לא רק את אלה שחטפו מישראל, אלא גם את כל האזרחים בעזה".

למה ברק אובמה לא בא לעזרת חבר? תשאלו את מישל  
התובע בהאג ביטל ביקור בעזה - והעדיף להוציא צווים נגד ישראל

בראדלי סקוט שניידר הוא איש עסקים ופוליטיקאי יהודי-אמריקאי, חבר המפלגה הדמוקרטית, שמכהן כנציג בבית הנבחרים עבור מחוז הקונגרס העשירי של אילינוי מאז 2017 וכן בין השנים 2013-2015. המחוז כולל רבים מהפרברים הצפוניים של שיקגו במטרופולין שיקגו. לפני שנבחר לקונגרס, שניידר עבד כיועץ ניהול ומהנדס תעשייה בדירפילד.

שניידר נחשב לדמוקרט מתון, אם כי כינה את עצמו בעבר גם כפרוגרסיבי. שניידר הצביע יחד עם ג'ו ביידן ב-100% מההצבעות בקונגרס ה-117.

שניידר תומך בישראל באופן מופגן ומוצהר מתחילת המלחמה. בסוגיית עיכוב משלוחי הנשק, אמר בחודש מאי: "זה לא נכון לעכב ולו משלוח אחד של נשק לישראל כשהיא נלחמת במלחמה קיומית ורב זירתית. זה בסדר שיהיו אי הסכמות בין ידידים, אך אסור לנו לשלוח איתותים מעורבים לאויבי ישראל על תמיכת ארה"ב במשימה לסיים את שלטון הטרור של חמאס על עזה, לחסל את האיום על ישראל ולהחזיר את בני הערובה הביתה".