יגאל רביד, שליח 'i24' לארה"ב, התראיין הבוקר (שלישי) לתכניתם של אודי סגל וענת דוידוב ב-103FM, וסיפר על הופעתו הראשונה של נשיא ארה"ב לשעבר לאחר ניסיון ההתנקשות בו, כחלק מוועידת המפלגה הרפובליקנית במילווקי.

על הועידה הרפובליקנית במילווקי אמר רביד כי "זאת ממלכת טראמפ. הכל שם טראמפ. אם לא היינו חושבים שזאת דמוקרטיה אמריקנית היינו מתארים לעצמנו שאנחנו ברומניה של צ'אוצ'סקו -  סגידה למנהיג ופולחן אישיות. בכל פעם שאחת המדינות הזכירה את שמו, האולם רעד. זה אמיתי, הברק בעיניים, הכובעים, החולצות והשלטים. ממלכת טראמפ הטוטאלית והמוחלטת. 

"זאת ההצגה הכי טובה בעיר". הוא הוסיף כי "ממלכת טראמפ לבנה, היא אמריקה הלבנה, השבעה השמרנית שנוח לה ונעים לה. ואני לא רואה אותה דואגת לחצר האחורית של אמריקה. אף אחד לא מדבר על הומלסים. לא ראיתי לטינים לא ראיתי שחורים".

על ביידן הוסיף רביד כי "מי יודע שהלילה ברשת NBC אחד בשם ג'ו ביידן נתן ראיון למגיש הראשי? זה היה מתוכנן, והכל היה בצל ניסיון ההתנקשות בטראמפ. כולם היו אשמים באווירת ההסתה, ואפילו ביידן הצליח לחזור בו מכמה אמירות לא מוצלחות. הוא פשוט הפך להיות לא רלוונטי זו השורה התחתונה".

העימות בין ג'ו ביידן לדונלד טראמפ (צילום: REUTERS/Brian Snyder)
העימות בין ג'ו ביידן לדונלד טראמפ (צילום: REUTERS/Brian Snyder)

על קנדי ג'וניור אמר רביד כי "המועמד העצמאי קנדי ג'וניור הגיע למילווקי והוא אמור להעביר את התמיכה שלו ואת 10% שתומכים בו לרפובליקנים.  ואז הסיפור לא רק גמור, אלא גם נעול. צריך יהיה להמתין  לאישור ראשי, אבל הוא לא היה בא סתם למילווקי." הוא הוסיף כי "קנדי הוא בן אדם לא לגמרי צפוי, הוא פופולרי בגלל הקרבה המשפחתית, אבל הוא תומך בכל מיני תיאוריות קונספירציה".

על ואנס, האדם אותו טראמפ בחר לסגנו החדש, אמר רביד כי "ג'יי די ואנס חושף צד אחר בטראמפ. למרות שהוא היה אויב מר של טראמפ, הוא הפך את עורו. פה טראמפ רומז לכולם שיש מקום לסליחה, כפרה וחזרה בתושבה. ואנס הוא איש של תעשיית הפלדה ממדינת אוהיו, סנטור מאוד צעיר. ההנחה הוא שהוא יביא את המעמד העובד שנשחק בשנות האינפלציה של ביידן".