בראיון לעיתון ״ניו יורק טיימס״, קמרון סטפנסקי, בן 31, בעל חברת שיווק בטרברס סיטי, מישיגן, רצה שביידן יפרוש כבר מזה שבועות. הוא למד על החלטת הנשיא באינסטגרם וראה את תמיכתו של ביידן בסגנית הנשיא קמלה האריס כמעשית. ״אני באמת מרגיש שהיא צעירה ויש לה את האנרגיה לצאת למסע הבחירות ובאמת לאחד אנשים״, אמר סטפנסקי, ״אני מקווה שהדמוקרטים באמת יתאחדו מאחורי זה עכשיו שיש לנו מעין כיוון להתקדם אליו״.

איימי סטלי, מתכננת עירונית ופעילה קהילתית בת 66 מניו אורלינס, אמרה שפרישתו של ביידן מהתחרות הייתה איפוס נחוץ למפלגה הדמוקרטית. בעוד שהיא תמכה בו, היא אמרה שחששה שמועמדותו לא תמשוך בוחרים צעירים שרצו מישהו רענן. גב' סטלי, אפרו-אמריקאית, אמרה שהיא תהיה ״נרגשת״ אם האריס תהפוך למועמדת. ״היא משכילה ובעלת החשיבה החדה שאנו זקוקים לה בזמנים קשים אלו״, אמרה סטלי. ״אני גם חושבת שהיא ׳תנגב את הרצפה׳ עם טראמפ בעימות״.

העימות בין ג'ו ביידן לדונלד טראמפ (צילום: REUTERS/Brian Snyder)
העימות בין ג'ו ביידן לדונלד טראמפ (צילום: REUTERS/Brian Snyder)

מנכס לנטל: רצף האירועים שסתמו את הגולל על מועמדותו של ביידן
אחרי פרישת ביידן: האם סגנית הנשיא תעשה שוב היסטוריה?

בסן פרנסיסקו, ארמנד דומלבסקי, אנליסט נתונים בן 34 שמחה החודש שעבר נגד הופעתו של הנשיא לשעבר דונלד טראמפ באירוע גיוס כספים בעיר, אמר שהוא ״המום״ מכמות האירועים הפוליטיים שהתרחשו מאז. דומלבסקי אמר שהוא שמח שביידן בחר להעמיד את המדינה מעל האגו שלו. ״לא חשבתי שארגיש את הכובד ההיסטורי של הרגע בצורה כה עמוקה״ אמר. ״מדובר במעשה אצילי. אני חושב שהוא ירשם בספרי ההיסטוריה בחיבה רבה״.