הזוג הנשיאותי לשעבר ברק ומישל אובמה הביעו את תמיכתם בבחירתה של קמלה האריס לנשיאות, עם התבססות המפלגה הדמוקרטית ובסוף השבוע הראשון מאז הוכרזה האריס כמועמדת לנשיאות לאחר פרישתו של ג'ו ביידן

"קשקוש, שקר מוחלט": התבטאויותיה של האריס ממשיכות לעורר סערה
אחיינו של טראמפ בספר חדש: ״אולי אנשים נכים צריכים פשוט למות״

בסרטון שפורסם על ידי הקמפיין של המועמדת הטרייה, נראתה האריס מדברת עם הזוג אובמה בשיחה טלפונית במהלך שהותה באינדיאנפוליס ביום רביעי האחרון. הם אמרו לה כי "לא יכולנו להיות גאים יותר לתמוך בך, ולעשות כל שביכולתנו כדי להעביר אותך דרך הבחירות האלה ולתוך החדר הסגלגל". מישל הוסיפה: "זה הולך להיות היסטורי".

בהצהרה שפרסמו בני הזוג טענו כי הם מכירים את האריס יותר משני עשורים והזכירו את הישגיה שהצליחה לקטוף עד כה כתובעת כללית, סנאטורית וסגנית הנשיא ביידן. 

קמלה האריס בשיחה עם הזוג אובמה: ''מישל ואני לא יכולנו להיות גאים יותר'' (צילום: רויטרס)
קמלה האריס בשיחה עם הזוג אובמה: ''מישל ואני לא יכולנו להיות גאים יותר'' (צילום: רויטרס)

"יש לה את החזון, האופי והכוח שהרגע הקריטי הזה דורש. אין ספק בתודעתנו שלקמלה האריס יש בדיוק את מה שנדרש כדי לנצח את הבחירות האלה ולספק לעם האמריקני", אמרו בני הזוג אובמה בהצהרה.

תמיכתו של ברק אובמה בפרט מגיעה לקראת הוועידה הלאומית הדמוקרטית שתתקיים בחודש הבא בעיר הולדתו, שיקגו, שם הוא צפוי לנאום בפני הנציגים. כבכול שנה, הוא צפוי לקראת הבחירות להגביר את פעילותו הפוליטית בעצרות ואירועים שונים, והשנה הוא צפוי להמשיך כמיטב המסורת כשהוא נוטה חזק לצידה של האריס.