נציגת בית הנבחרים מטעם המפלגה הדמוקרטית בארה"ב קורי בוש הפסידה בפריימריז במדינת מיזורי ליריבה, התובע של מחוז סנט לואיס, ווסלי בל שזכה ב-51% מהקולות במחוז.

בפריימריז במדינת ניו יורק בחודש יוני, הובס חבר הקונגרס ג'מאל באומן שנודע בגלל עמדותיו האנטי-ישראליות. באומן, חבר הקבוצה הפרוגרסיבית השמאלית במפלגה ומבקר חריף של ישראל, הצליח לעורר את זעמם של רבים בקהילה היהודית, אשר החליטו להפנות לו עורף ולתמוך ביריבו. השדולה הפרו-ישראלית איפא"ק השקיעה יותר מ-14 מיליון דולר בתמיכה ביריבו של באומן על מנת שיביס אותו. ההערות שלה

בעקבות המתקפה ה-7 באוקטובר הם שמשכו את בל למרוץ והניחו את הבסיס לניצחונו. היא גינתה את הטבח אך קראה להפסיק את "הכיבוש הצבאי והאפרטהייד הישראלי". בהצהרה שפרסמה כתבה כי "הפרות של זכויות אדם אינן מצדיקות עוד הפרות של זכויות אדם, ותגובה צבאית רק תחריף את סבלם של הפלסטינים והישראלים כאחד"

כמו כן, בוש ידועה בתמיכתה הנלהבת בתנועת ה-BDS, בביקורת חריפה על ישראל ואף קראה להחרמת ישראל. ב-2021 הייתה אחת משמונה חברי קונגרס דמוקרטים (מתוך 220) שהצביעו נגד מימון לכיפת ברזל. בשל אמירותיה, הואשמה על ידי ארגונים יהודיים באנטישמיות.