מטה הבחירות לנשיאות של קמלה האריס אישר כי קיבל אזהרה רשמית מה-FBI על היותו יעד למבצע השפעה זר, מה שמעורר חששות מחודשים מהתערבות זרה בבחירות בארצות הברית, כך דווח ברשת האמריקאית NBC news, זאת לאחר שמטה הקמפיין של טראמפ גם הוא נפרץ באמצעות ״פישינג״, מעשה שמיוחס כרגע לגורמים איראניים כדי לחבל בקמפיין הבחירות שלו.

על פי דיווח בוושינגטון פוסט, הלשכה הפדרלית לחקירות (FBI) החקירה שמתנהלת כעת בנוגע לניסיונות פריצה למטות הבחירות של ביידן-האריס נוגעת לתקופה שקדמה לפרישתו של ג׳ו ביידן מהמרוץ לנשיאות. פרישתו הובילה להענקת המועמדות הדמוקרטית לסגנית הנשיא, קמלה האריס. הוושינגטון פוסט חשף כי שלושה עובדים במטה ביידן-האריס נפלו קורבן למתקפת דיוג (פישינג) מתוחכמת. התוקפים שלחו הודעות שנחזו להיות לגיטימיות במטרה להשיג גישה למערכת התקשורת הפנימית של המטה. עם זאת, טרם הובהר אם הניסיון צלח. אך מטה הבחירות של האריס עמד על כך שאמצעי אבטחת הסייבר שלו מנעו פריצה למערכותיו. ״מערכת הגנת הסייבר שלנו איתנה, איננו מודעים לפרצות אבטחה כלשהן במערכות הפנימיות שלנו כתוצאה מניסיונות כאלו או אחרים״, מסר המטה ל-NBC.

במקביל, שלושה כלי תקשורת מובילים - הוושינגטון פוסט, פוליטיקו והניו יורק טיימס - דיווחו על קבלת מסמכים שנראים אותנטיים ממטה הבחירות של טראמפ. דובר המטה אישר כי אכן התרחשה פריצה ביוני, אך לא ברור אם הקבצים שהגיעו לתקשורת קשורים לאירוע זה. מעניין לציין כי מטה טראמפ נמנע מלדווח על הפריצה ל-FBI, ככל הנראה בשל יחסים מתוחים עם הסוכנות.
רוג'ר סטון, יועץ ותיק של טראמפ המעורב כעת במסע הבחירות שלו, נפל גם הוא קורבן למתקפה. בראיון לוושינגטון פוסט, סטון אישר כי חשבונות הדואר האלקטרוני האישיים שלו נפרצו, אך הביע בלבול לגבי פרטי האירוע.

אזהרותיו של ארגון הביון האמריקאי וחששותיו באשר לפריצה של גורמים זרים במטרה לזרוע כאוס בבחירות לנשיאות ארה״ב, הזכיר לרבים את מערכת הבחירות של שנת 2016, אז רוסיה נחשדה כמי שעמדה מאחורי פריצה למערכת הדואר האלקטרוני של חברי המפלגה הדמוקרטית בניסיון לחתור תחת מועמדותה של הילארי קלינטון ולסייע לדונלד טראמפ להיבחר. אלו כללו גם הדלפה של תכתובות מייל שונות וקבצים לאתר WikiLeaks, שפורסמו לאחר מכן. 

על רקע זה, גורמי מודיעין אמריקאיים הביעו חשש כי איראן מנסה לזרוע מחלוקת ולחבל בניסיונותיו של טראמפ לזכות בבחירות, האשמות שטהרן הכחישה בתוקף. החששות מהתערבות איראנית מתעצמים לנוכח השמועות על הכנות למתקפה נגד ישראל, בתגובה להתנקשות במנהיג החמאס, איסמעיל הנייה, בטהרן בשבוע שעבר.