מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר בנאומו הערב (ראשון) כי את הפעולות הצבאיות הנרחבות שהארגון ביצע היום כללה גם ירי לעבר יעדים בצפון ישראל וברמת הגולן, לצד בסיס גלילות ויעד נוסף. 

עם זאת, אחרי התמונות והסרטונים שפורסמו מנזקי התקיפה בלול תרנגולות מנות, החלו ברשתות החברתיות הערביות ללעוג לארגון הטרור ולחיזבאללה. לדברי חלק מהגולשים, חיזבאללה נקם את מותו של פואד שוכר בירי לעבר תרנגולות. ברשת אל-ערביה פורסם סרטון תחת הכותרת: "התרנגולות 'לא בסדר' – לעג לפגיעה של חיזבאללה בלול בישראל".

בציוץ אחר שהופיע בכתבה גולש נוסף כתב: "עכשיו אלה כללי העימות, עבור כל מפקד – תרנגולת". אחד הגולשים הלבנונים כתב: "הקרב עבר לעופות עצמם". 

כזכור, מוקדם יותר החודש דווח כי לאחרונה צצו כפטריות אחרי הגשם ברחובות לבנון שלטי חוצות עם סיסמאות "די - העייפות שלנו" ו"לא רוצים מלחמה". רוב השלטים פורסמו באזורים המזוהים עם מפלגות האופוזיציה וכן גם בתוך שכונות בביירות כרמז עבה לחיזבאללה.  אחד מחברי האופוזיציה בלבנון אמר לעיתון "אשרק אל-אווסט" כי "הסיסמאות הללו מייצגות את דעתו של הרוב המכריע של העם הלבנוני", והצביע על כך ש"הקורבנות אשר נהרגים כתוצאה מהתקיפות ישראליות נהרגים כקורבנות על המזבח , ולא על 'הדרך לירושלים' או להגנת פלסטין". 

שלט חוצות נגד חיזבאללה (צילום: רשתות ערביות)
שלט חוצות נגד חיזבאללה (צילום: רשתות ערביות)

לדבריו, "זה טבעי שהקולות המתנגדים לחיזבאללה ילכו ויתגברו. זה העמדה שכל מי נגד חיזבאללה. לדוגמא, הסביבה השיעית שנהגה לסלוח לחיזבאללה, נמצאת בחוסר שקט. הם זועמים על הרס הבתים, ההרג ועקירת האזרחים. מדוע נפתחת חזית בלבנון ולא כל החזיתות האחרות? מדוע נסראללה פטר את איראן וסוריה מאחריות להשתתף במלחמה עם ישראל?"