ארגון דאעש ידוע ברחבי העולם באכזריות הבלתי מתפרשת בה הוא נוהג באויביו, אך נראה כי ככל שחולף הזמן מופנית אכזריות זו יותר ויותר גם לאנשי הארגון עצמם. לוחמי הארגון הוציאו  אתמול להורג וצלבו את גופותיהם של שלושה מפקדים בארגון במחוז דיר א-זור במזרח סוריה. שלושת המפקדים, טוניסאי ושני אזרחי אלג'יר, נורו למוות בפומבי לאחר שהואשמו בשחיתות.

 "גופותיהם של שלושת הג'יהאדיסטים נצלבו ליד כיכר באלאום, במרכז העיר אל מאיידין אתמול בערב"' סיפר פעיל זכויות האדם המתגורר בעיר, אנאס ג'ביר לסוכנות הידיעות הכורדית בצפון סוריה.
ג'ביר, שצפה בהוצאה להורג, סיפר כי במהלכה הוקראו האישומים נגד המפקדים הזרים ובהם הופיעו הסעיפים של שחיתות, שוד הקופה של החליפות ומעילה. "בית הדין השריעי הרשיע את שלושת המפקדים כי קיבלו שוחד מבעלי עסקים מקומיים בעיר אל מאיידין" סיפר ג'ביר. 

אך עובדת היותם של השלושה מפקדים ולוחמים בשורות הארגון לא סייעה להם להימלט מהעונש המזוויע, השמור בדרך כלל לאלו שהארגון רואה בהם כופרים. "שופטי בית הדין של ארגון דאעש התעקשו כי גופותיהם של הנאשמים יישארו צלובות במשך שלושה ימים, זאת על מנת לזרוע פחד בלב יתר הלוחמים והמפקדים בארגון" סיפר ג'ביר.
שלושת הזרים היו מפקדים של כוח משטרה של הארגון בעיר אל מאיידין. כוחות המשטרה של דאעש הם הזרוע הבאה במגע עם האוכלוסייה המקומית בשטחים שנכבשו על ידי הארגון  וכופה עליה את חוקי הדת המחמירים בהם דוגל הארגון. הנהגת דאעש נרתעת מקשרים בין האוכלוסייה המקומית לכוח השיטור של הארגון ומענישה בחומרה כאלו המקבלים טובות הנאה ממנה.