הרצח שמזעזע את צרפת: כתב אישום הוגש נגד צעירה בת 24 בגין אונס ורצח של ילדה בת 12, שגופתה נמצאה במזוודה בחצר הבניין בו היא גרה בפריז. החשודה הודתה בעת שהותה במעצר כי אנסה ועינתה את לולה דווייה, בצורה אכזרית שהובילה למותה.   

הנאשמת היא הומלסית ממוצא אלג'ירי, שעל פי התקשורת הצרפתית סובלת מבעיות נפשיות. עוד דווח כי אישור השהייה שניתן לה בשנת 2016 פקע, והיא הייתה מיועדת לגירוש מהמדינה החל מהקיץ האחרון. עם זאת, הפרופיל הפסיכולוגי של החשודה עדיין מעורר שאלות רבות והצעירה תצטרך לעבור ועדת מומחים לאיתור "הפרעות פסיכיאטריות פוטנציאליות".

על פי התקשורת המקומית, מסתמנים שני מניעים אפשריים לרצח - מעשה חסר טעם וללא מניע, או נקמה במשפתחה של לולה בת ה-12, שנרצחה בסוף השבוע האחרון. 

במהלך דיון בבית משפט בעניינה, ולאחר שסיפרה את פרטי האירוע, הוצגו בפני החשודה תמונות של גופתה של לולה בתוך מזוודה כשהיא חבולה, וכפות רגלייה וידייה כפותות. אלא שהחשודה נשארה אדישה לתמונות, ואמרה: "זה לא גורם לי אי נוחות. גם אני נאנסתי וראיתי את ההורים שלי מתים מולי".

"החשודה התרברבה על כך שמכרה חלקים מהגופה", אמר מקור מתוך החקירה ל"דיילי מייל". עוד ציין כי "הראיות מצביעות על כך שהילדה נלקחה למרתף של הדירה, שם עונתה ונאנסה, לפני שנחנקה וגרונה נחתך".

המקרה החל בסוף השבוע האחרון לאחר שהוריה של הילדה התקשרו למשטרה כשבתם לא חזרה מחטיבת הביניים ביום שישי. לאחר מכן, גילה הומלס מזוודה חשודה שהוסתרה מתחת לבדים בחצר בניין בפרבריה של פריז, והיה הראשון לגלות את הגופה. חוקרי משטרה שהגיעו למזוודה החלו בחקירה וגילו במצלמות אבטחה של הבניין את החשודה במעשה. לאחר מעקב פיזי ואיכון טלפוני, נעצרה ביום שבת הנאשמת בת ה-24.

מהרגע בו התפרסם המקרה המזעזע ברחבי צרפת, החלו תושבים מקומיים להניח פרחים בשער בניין המשפחה לזכרה של הילדה. בינתיים, רשויות החינוך בעיר הודיעו כי יקימו סיוע פסיכולוגי לצוות ולתלמידים בבית הספר של הנרצחת.