המאבק באיראן נמשך בזירה הדיפלומטית, וסוכנות הידיעות בלומברג מדווחת מפי מקורות אמריקאיים כי ישראל, סעודיה וארה"ב נועצו ביניהן בעניין האיראני. סבב נוסף של התייעצויות צפוי בפראג מיד לאחר ועידת מינכן. פייסל בן פרחאן, שר החוץ הסעודי, הכחיש רשמית בשיחה עם "מעריב" את קיומן של השיחות הללו, אבל קבע: "סעודיה הבהירה כי לא תשלים עם סכנת נשק גרעיני בידי איראן. סעודיה מתנגדת גם לכל הפצת נשק קונבנציונלי, כמו טילים ומל"טים, על ידי איראן לרוסיה.

"סעודיה, האיחוד האירופי והליגה הערבית עובדים על חידוש יוזמת השלום הערבית לשלום עם ישראל תמורת מימוש פתרון שתי המדינות. מקווה מאוד שסעודיה תצטרף להסכמי אברהם, אבל צריך התקדמות בנושא הפלסטיני, שרק היא תוביל לשלום צודק ובר קיימא". השר הזהיר: "הצעדים האחרונים של ישראל הם הסלמה מסוכנת".

הנסיך טורקי בן טלאל, ראש המודיעין הסעודי לשעבר, אמר ל"מעריב": "האויב המשותף איראן משתמש בנושא הפלסטיני כדי לסכסך בינינו. קחו מידיו את הנשק הזה". שר הביטחון יואב גלנט, שנאם בכנס, הביע תקווה שבתוך שנה־שנתיים תוכל סעודיה להצטרף להסכמי אברהם, וציין כי בישראל, בסעודיה ובארה"ב מקווים לטפל בעניין הפלסטיני באמצעות פיתוח כלכלי.

נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי נאם בווידיאו בפתיחת ועידת מינכן, ותקף את איראן על הסיוע שהיא נותנת לרוסיה. הוא הזהיר כי איראן תשתמש בידע שהיא צוברת באמצעות השימוש במל"טים מתוצרתה באוקראינה כדי לשפר אותם ולהשתמש בהם במזרח התיכון. עוד הזהיר כי ייתכן שהתשלום הרוסי לאיראן יהיה בצורת אורניום מועשר ל־90% - רמה המספקת לייצור פצצת גרעין.

שרת ההגנה לשעבר של גרמניה, אנגרט קראמפ־קארנבאואר, אמרה ל"מעריב" כי בעיני גרמניה "הסכם הגרעין עם איראן מת, ויש להעלות את משמרות המהפכה לרשימת הטרור של האיחוד האירופי". בנו של השאה האחרון של איראן, רזה פחלאווי, אמר כי מול המשטר באיראן צריך להיות תמיד עם נשק שלוף ביד, אבל אי אפשר להפוך את המשטר בפעולה צבאית. הוא הוסיף שצריך לסייע לאוכלוסייה האיראנית לעשות זאת וכי העם האיראני קשור מאוד לישראל. "הם האנשים שלכם שם", אמר. "אפשר לסייע באמצעות אספקת טכנולוגיה מתקדמת, במחשבים ובאינטרנט, ולהקל על העם מבחינה כלכלית באמצעות ביטול חלק מהסנקציות שהוא סובל מהן יותר משהמשטר סובל מהן.