העיתון The Jewish Chronicle הודיע היום (שבת) כי סיים את התקשרותו עם הכתב אילון פרי והוריד את כל כתבותיו מהאתר, לאחר שהוביל נגדו חקירה בעקבות פרסומו את הידיעה הכוזבת לפיה סינוואר תיכנן להבריח חטופים לאיראן דרך ציר פילדלפי.

מטעם העיתון נכתב: "ה'ג'ואיש כרוניקל' סיים חקירה יסודית של העיתונאי העצמאי אילון פרי, שהחלה לאחר שהועלו האשמות על היבטים ברקורד המקצועי שלו. על אף שאנו מבינים שהוא אכן שירת בצבא ההגנה לישראל, לא הסתפקנו בחלק מטענותיו, ולכן הסרנו את הכתבות שלו מהאתר שלנו וסיימנו כל קשר עם מר פרי". 

עוד הוסיפו לסיום כי "ה-Jewish Chronicle שומר על הסטנדרטים העיתונאיים הגבוהים ביותר בנוף המידע השנוי במחלוקת, ואנו מצטערים מאוד על השתלשלות האירועים שהובילה לנקודה זו. אנו מתנצלים בפני קוראינו הנאמנים. בדקנו את התהליכים הפנימיים שלנו כדי שהדבר לא יחזור על עצמו". 

כזכור, פרי הציג את עצמו כמסתערב, לוחם באנטבה ופרופ׳ באוניברסיטת תל אביב, פרטים שהתבדו והתבררו לאחר מכן כשגויים. דובר צה''ל, דניאל הגרי, הכחיש את הידיעה המדוברת של פרי ואמר: "לא מכיר מידע שיבריחו חטופים מפילדלפי", ובכך גם סתר את דבריה של שרה נתניהו שאמרה כי "אין ברירה עם פילדלפי, יש ידיעות שיבריחו חטופים לתימן איראן".