מקורות ב"אל-ערביה" טוענים היום (שבת) כי עלי קראקי, מפקד פיקוד דרום של חיזבאללה, נבחר ביחד עם טלאל חמיה, מפקד היחידה שמוציאה לפועל מבצעי חוץ ופיגועים בזרוע הצבאית של ארגון הטרור, להוביל את פעולות חיזבאללה בשלב הבא.

לפי המקורות איראן לא סומכת על חיזבאללה שיחקור היטב את הנסיבות שהובילו לפיצוץ הביפרים ומכשירי הקשר, ושלחה משלחת לביירות שתפקידה לחשוף ניסיונות לחבל באספקת ציוד רדיו.

הרעיב סורים במלחמה וקבר אותם חיים: "הקצב" של חיזבאללה חוסל בביירות
נתניהו מגיש נקמה קרה לגדעון סער באולפן שישי | מיקי לוין

שר הפנים הלבנוני בסאם מולווי הדגיש כי "כל כוחות הביטחון חייבים להבחין בכל תנועה חשודה, וכולנו חייבים להיות בכוננות". הוא הוסיף כי "הדגשנו את הצורך במצלמות כדי לנטר כל תנועה בכל האזורים. יש צורך בתיאום בין כל כוחות הביטחון כדי להתמודד עם האתגרים".

לדברי השר, "ישנה פריצה והאויב הישראלי משתמש בטכניקות טכנולוגיות מתקדמות. קיימנו דיון בנושא החקירות הקשורות לפיצוצים והדגשנו את הצורך במעקב אחר תנועת המצלמות והתנהגות שירותי הביטחון".

הביפרים של חיזבאללה (צילום: REUTERS/Ann Wang )
הביפרים של חיזבאללה (צילום: REUTERS/Ann Wang )

בתוך כך המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי גינה את המתקפה הישראלית שאירעה אתמול ברובע דאחייה בביירות, ואמר כי "ישראל מבצעת פשעים בגלוי בעזה, בגדה המערבית, בלבנון ובסוריה".

שריפה בבית לאחר פיצוץ נוסף בלבנון (צילום :רשתות ערביות)

עוד הוסיף חמינאי, כי ישראל "לא מתעמתת עם הלוחמים, אלא מכוונת לציבור הרחב", וקרא ל"כוח פנימי בקרב המוסלמים לחסל את הגידול הסרטני הממאיר מפלסטין".