בערוץ אלחדת' הסעודי מביאים תגובות של לבנונים למצבה של לבנון, כשלושה ימים לאחר חיסול חסן נסראללה בדאחייה וכשבוע מתחילת מבצע "חיצי הצפון". הלבנונים קוראים בדמעות לאיראן ושואלים - "איפה את איראן? איפה משמרות המהפכה?". בהמשך זועמים הלבנונים "לא ישראל הרגה את האדון (נסראללה) ולא ארה"ב - איראן הרגה את האדון חסן".

הטקסט המלא: "איראן איראן היכן את איראן? אנחנו תומכים, אנחנו עושים, אנחנו, אנחנו, אנחנו... שרפתם את ירושלים, שרפתם את לבנון, שרפתם את העמים שלנו. חיסלתם את סולימאני בעיראק. המנהיג במטוס. הניה המנהיג של חמאס חוסל אצלכם, המדינה הרביעית בחוזקה, על ידי המוסד, פואד שוקר, כוח רדואן, הרובע הביטחוני שהייתה לכם ריבונות בו שוטח יחד עם האדון חסן. היכן אתם איראן?"

האמריקאים עודכנו: כניסה קרקעית ללבנון היא לא שאלה של אם אלא מתי  
בצה"ל מציגים: כך קרס מגדל הקלפים של הנהגת החיזבאללה בלבנון

לבנונים זומים על איראן אחרי חיסול נסראללה (צילום :אל-חדת')

"היכן משמרות המהפכה? היכן חטיבת בדר? היכן צבא המהדי? היכן הזיינביון? היכן הפאטמיון? היכן כוח קודס? למה הם לא באו לעזרתך? למה אתה לא מבקש מהם לבוא לעזרתך? מי שמכר אותך הוא איראן אל תתבייש. כל העולם כבר יודע שאיראן מכרה אותך".

"כל אחד רוצה לדעת מי הרג את האדון? לא ישראל, לא ארה"ב, לא בריטניה ולא צרפת. שאף אחד לא יעבוד עליכם. איראן הרגה את האדון חסן. הבעיה שלכם היא לא בעווקר אלא בביר חסן. בשגרירות איראן הבעיה שלכם".

"אתם הורגים אותנו אתם רוצחים אותנו בשביל מה? בשביל איראן? מספיק".