אירוע אלים התרחש בברלין כאשר אב ובתו הותקפו על ידי מפגינים פרו-פלסטינים. האב, שככל הנראה יהודי, ענד סרט צהוב עם הכיתוב "החזירו אותם הביתה עכשיו" – מחווה שהפכה אותו למטרה להתקפה.

על פי דיווח של משטרת ברלין, האירוע הסלים במהירות. התוקפים לא רק פגעו פיזית באב, אלא אף ניסו לגרור את בתו לתוך ההמון. התערבות מהירה של כוחות הביטחון מנעה הידרדרות נוספת של המצב. המשטרה המקומית פתחה בחקירה במטרה לזהות את התוקפים ולהעמידם לדין. במקביל, גורמי הביטחון בברלין בוחנים דרכים להגביר את ההגנה על משתתפים ועוברי אורח בהפגנות עתידיות.

תקרית זו מצטרפת לאירוע שהתרחש במועדון "באישל" ברובע נויקלן בברלין שהיה יעד לניסיון הצתה. אלמונים הציתו את המועדון והדביקו את דלתותיו.

על פי עדות אחד המנהלים, המועדון הושחת כמעט מדי יום בכתובות נאצה אנטישמיות, ובכללן סיסמאות תומכות חמאס במהלך השבוע האחרון. ביום שני שעבר, רוססו על חזית הפאב מסרים עוינים לישראל ולעם היהודי, לצד משולש אדום הפוך, סמל המזוהה עם חמאס. בין הסיסמאות שהתנוססו על חלונות המועדון ושולחנותיו נכתב "מהנהר ועד הים, פלסטין תהיה חופשייה" ו"חמאס - חיי" בערבית.

מרטין היקל, ראש העיר נויקלן, הגדיר את התקפת ההצתה כ"שיאן המחריד של שורת התקפות נגד באישל". "יש לשים קץ לאלימות נגד אנשים ומוסדות התומכים בישראל," הוא הדגיש, "ולהביא את העבריינים הללו לדין".