קמלה האריס, סגנית נשיא ארצות הברית והמועמדת לנשיאות, נשאלה בנוגע לניסיון של איראן להפוך למעצמה גרעינית. בתשובה שהעניקה, סירבה להתחייב מפורשות כי תפעל נגדה צבאית במידה שיהיו בידיה הוכחות כי איראן חותרת לעבר פיתוח של נשק גרעיני. 

"איזו מדינה זרה לדעתך היא היריב הגדול ביותר שלנו"?, נשאלה בריאיון ברשת CBS ששודרה הלילה. האריס השיבה: "אני חושבת שיש מדינה מובנת מאליה, אחת שעולה בראש, שזאת איראן. לאיראן יש דם אמריקאי על הידיים. עם זאת, כאמור כשנשאלה בנוגע לפעולה צבאית אפשרית, ענתה כי "אני לא הולכת לדבר על תרחישים היפותטיים".

המזרח התיכון על סף פיצוץ: יעדי התקיפה באיראן כבר נקבעו | דיווח
הותר לפרסום: סמ"ר נועם ישראל עבדו, בן 20 מצורן, נפל בקרב בצפון הרצועה

בתוך כך, ישראל לא צפויה לתקוף את מתקני הגרעין של איראן, כך דווח ב"ניו יורק טיימס" האמריקאי. הדיווח פורסם על רקע ההערכה הגוברת כי מתקפה ישראלית צפויה להתרחש בקרוב, זאת כתגובה למתקפת הטילים חסרת התקדים של של איראן לפני כשבוע. 

קמלה האריס בריאיון ברשת CBS (צילום :מתוך רשת CBS)

על פי הדיווח, התגובה הישראלית צפויה להתמקד בבסיסים צבאיים של משמרות המהפכה. כמו כן, היא צפויה להתחרש במספר אתרי מדיעין, וכאלה שקשורות לשורות ההנהגה של המשטר הרודני בטהרן. ישראל על פי הדיווח, צפויה לתקוף את מתקני הגרעין, רק במידה שאיראן תסלים עוד יותר את המתקפות נגדה.