טרגדיה במונדיאל: גרנט וואהל, מכתבי הספורט המובילים בארצות הברית, מצא הלילה (בין שישי לשבת) את מותו לאחר שהתמוטט במהלך המשחק בין ארגנטינה להולנד. וואהל הובהל לבית החולים בעיר, אך הרופאים לא הצליחו לייצב את מצבו ונאלצו לקבוע את מותו כשהוא בן 48 בלבד.

התאחדות הכדורגל האמריקאית ספדה לו, וציינה כי "גרנט הפך את הכדורגל למפעל חייו, ואנחנו הרוסים מכך שהוא והכתיבה המבריקה שלו כבר לא יהיו איתנו".

נסיבות מותו של וואהל טרם ידועות, אך אחיו אריק טען כי מדובר ברצח. לטענתו, בשל כך שגרנט לבש במהלך אחד ממשחקי ארצות הברית חולצה עם צבעי דגל הגאווה. זמן קצר לאחר הידיעה על מותו, פרסם אריק סרטון ברשתות החברתיות בו אמר: "אני הסיבה שאחי לבש חולצה עם צבעי דגל הגאווה. הוא היה בריא ואמר לי שאיימו על חייו. אני לא מאמין שאחי פשוט מת, אני מאמין שהוא נרצח".

לאורך סיקור המונדיאל וואהל היה מבקר גדול של הקטארים והתנהלותם בכל הקשור לזכויות אדם ולהט"ב. לפני כיומיים, אף כתב בחשבון הטוויטר שלו: "פשוט לא אכפת להם. מארגני מונדיאל קטאר אפילו לא מסתירים את האדישות שלהם לגבי מקרי מוות של מהגרי עבודה".

בתוך כך, על פי פרסום רשת CNN, בפודקאסט ששודר ב-6 בדצמבר התלונן גרנט על בריאותו. "ה נהיה די גרוע, במונחים של לחץ בחזה שלי. אני מרגיש די רע". הוא הוסיף כי ביקש טיפול רפואי במרפאה במרכז התקשורת של גביע העולם, מתוך מחשבה שיש לו ברונכיטיס.