גם היקבים כבר מבינים כי השקעה בדור ה-Y עשויה להניב פירות נאים בעתיד ואף לסייע בבניית נאמנות לקוח למותג. יאללה מסיבה...

בכל הנוגע ליין, יקבים רבים כבר הבינו כי על-מנת לנכס לעצמם קהל לקוחות נאמן, יש להנגיש את היין להפוך אותו למגניב ולסקסי, להתנער מהתדמית 'הזקנה' ו'הכבדה' שלו ולבסס את תרבות היין אצל הקהל הזה, במטרה להגדיל את הצריכה ולבסס את תרבות היין כחלק אינטגרלי מחייהם של הצעירים, זאת – בין היתר – על-ידי יצירת פלטפורמות מתאימות המדברות, כמובן, בשפה של הדור הצעיר.

הדיבור הוא שזהו דור שלא מתחייב, מבין היטב את האפשרויות הניצבות בפניו ולא מתנהל על-פי פרסומות... (צילום: יח"צ)
הדיבור הוא שזהו דור שלא מתחייב, מבין היטב את האפשרויות הניצבות בפניו ולא מתנהל על-פי פרסומות... (צילום: יח"צ)
הדיבור הוא שזהו דור שלא מתחייב, מבין את האפשרויות הניצבות בפניו ולא מתנהל על-פי פרסומות... (צילום: יח"צ) גם ביקב רמת-הגולן הבינו שחוקי המשחק השתנו וחלק לא מבוטל מהפעילות השיווקית של היקב מתמקד כיום בקירוב הצעירים לעולם התוכן העשיר של היין וחיזוק הקשר למותג עבור צעירים בגילאי 25 עד 40. דרכי הפעולה מתמקדות בחיבור לקהילות קיימות, יחד עם יצירת פלטפורמה ייעודית של מועדון לקוחות ביקב שידבר לקהל זה (קהילת יין "הקפסולה"), מתוך הבנה שלתרבות הבילוי של הצעירים יש קודים משלה, וכדי להגיע אליהם יש צורך לפגוש אותם במקומות בהם הם מבלים. הדיבור הוא שזהו דור שלא מתחייב, מבין היטב את האפשרויות הניצבות בפניו ולא מתנהל על-פי פרסומות בעיתונות ובטלוויזיה. שם המשחק הוא רשתות חברתיות, והתחברות למובילי דעת הקהל של הקהילות השונות. שיתופי פעולה עם מתחמי עבודה כמו WEWORK, קהילת MAVEZE, קהילת TLV, קהילות סטודנטים וכדומה, הן רק דוגמאות ספורות לדרכי הפעולה הננקטות לצורך הגעה לקהל היעד. אחת הפעילויות הבולטות של היקבים בתחום זה היא התחברות לחיי הלילה ולתרבות המסיבות הכל-כך פופולרית בקרב הצעירים, כך שאין מה להתפלא אם לצד הוודקה רד-בול או הבירה, תמצאו כיום גם הרבה יין. בשנה שעברה התקיימה מסיבת הבציר הראשונה של היקב וכ-1000 צעירים עלו לרמת-הגולן בתקופת הבציר לערב של מוזיקה, ריקודים, אוכל ובר יין חופשי. דוגמה לשיתוף פעולה מוצלח, שכבר הפך למסורת, הוא מסיבות הפורים של יקב רמת-הגולן ב'שישקו', שם רקדו ושתו מאות צעירים במסיבה בלקנית תוססת. גם מסיבת הצעירים השנתית של היקב בריף הדולפינים באילת היא חיבור שהפך כבר למסורת. גם השנה (ה', 10 בספטמבר, 21:30) יערוך היקב מסיבת בציר חגיגית שתתקיים תחת כיפת השמיים במתחם היקב בקצרין, עם D.J ומוסיקה חיה, יין ואוכל טוב. מומלץ כמובן להצטרף להסעות הלוך-חזור שמארגן היקב, כי כששותים לא נוהגים. הטבה מיוחדת תינתן לגולשי סנהדרינק ברכישת כרטיס, אז אל תשכחו לדרוש אותה (קוד ההטבה: Hacapsula). פרטים נוספים על המסיבה באתר:

 http://golanwines.wix.com/harvestparty2015