בשיחה בנושא הרפורמה במערכת המשפט, יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, נשאל היום (שני) "כמה זמן תשרוד הממשלה המכהנת?", ולא צפה בשבילה עתיד רחוק ובטוח. כמו כן, טען: "ברור לראש הממשלה בנימין נתניהו שלוין רוצה לרשת אותו - וזו המוטיבציה הגדולה לחוק הנבצרות".

ליברמן זועם: "נתניהו איבד כל בושה, התיאבון של גפני חזירי"
הרצוג בהודעה דרמטית: "קרובים מתמיד למתווה מוסכם על הרפורמה המשפטית"

"עד סוף השנה נראה שינויים דרמטיים, כי אנחנו לקראת משבר משולש - ביטחוני, חוקתי וכלכלי", חזה ליברמן. "אני מציע לשים לב מה ייצא בימים הקרובים מטהרן ולבנון, ומה ידווחו תושבי צפון הארץ. האיראנים התחילו לרוץ כל הדרך לפצצת אטום, לנשק גרעיני. הם מבינים שמדינת ישראל מפוררת כרגע מבפנים".

"נתניהו לא יכול כרגע להקים שום קואליציה בינלאומית כי הוא מבודד, זו העובדה שראש הממשלה, אחרי חודשיים וחצי בתפקיד, לא הוזמן עדיין לוושינגטון. האיראנים פשוט לא סופרים את נתניהו, ושמענו גם את נסראללה שמחזיק באותה גישה", טען.

בנוסף, אמר: "נתניהו לוקח אותנו לחורבן הבית השלישי, וכל מי שמצטרף אליו נותן יד לכך", והוסיף: "ביני לבין נתניהו לא עבר חתול שחור, אלא פר שחור".

אביגדור ליברמן תוף את בנימין נתניהו: "לוקח אותנו לחורבן הבית השלישי". צילום: ערוץ הכנסת

על חוק הנבצרות, אמר ליברמן כי "זה לא חוק הנבצות - זה חוק יריב לוין. נתניהו חושש מיריב לוין וברור לו שכרגע יריב לוין רוצה לרשת אותו, כשהוא עוד בחייו - וזו המוטיבציה הגדולה לחוק הנבצרות".

"חייבים לציית קודם כל לפסיקה של בית משפט עליון", סיכם חבר הכנסת ליברמן, ואמר כי הוא מצפה שהנשיא יצחק הרצוג "לא יחתום על החוקים". לדבריו, "ברגע שיש פסיקה של בית משפט עליון, כל מוסדות המדינה וראשי מוסדות, חייבים לציית קודם כל לפסיקה של בית משפט עליון".