מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

לפניכם שבוע עמוס במטלות ובעבודה. אתם עסוקים מהרגיל, וייתכנו סימפטומים גופניים מעיקים. השתדלו לא להעמיס על עצמכם יותר מדי ולא לשכוח לפרגן לעצמכם. שישי־שבת יוקדשו להתחזקות אנרגטית. אלה ימים טובים לטיולים ולנסיעות מעבר לים; בראשון־שני תשקיעו רבות בעבודה ותיהנו מתוצאות העמל בזכות הישגים; בשלישי־רביעי הירח המלא יגרום לצורך להקדיש תשומת לב ליחסים רומנטיים; חמישי יוקדש להתכנסות ולבדיקה עצמית.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

יש לכם נטייה לביקורת עצמית ולחוסר קבלה עצמית. השבוע רצוי להיות ומעשיים אך לא להעמיס על עצמכם יותר מדי. האהבה העצמית והקבלה העצמית נמצאות במבחן וככל שתהיו יותר מחוברים לעצמכם כך תעשו את הצעדים הנכונים להתחזקות; בשישי־שבת תחושו אופטימיות זהירה אך גם קושי לבטא את אשר על לבכם; ראשון־שני יהיו בסימן מעשיות והחלטיות, נקודת המבט שלכם תהיה מציאותית ותכליתית; בשלישי־רביעי הירח המלא ישפיע על הקריירה; בחמישי תחושו צורך להתבודד.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

האווירה בבית לא פשוטה ויש נטייה לחשבון נפש וביקורת. אתם סובלים ממחשבות טורדניות אך אתם דומיננטיים בסביבה הקרובה. אלה ימים טובים לארגן טיולים ונסיעות מעבר לים או ללימודים. בשישי־שבת בן/בת הזוג יעניקו לכם אופטימיות בימים קשים עם המשפחה; בראשון־שני רצוי להיות מציאותיים לגבי הרגשות. אלה ימים של התפכחות; בשלישי־רביעי ייתכנו נסיעה או טיול לחו"ל או הארה משמעותית שתשפיע על יחסים עם קרוביכם; בחמישי תחושו עומס רגשי

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

התקשורת ביקורתית ומחמירה בסביבה הקרובה. אתם חשים מוגבלים בתנועתכם. התחום הכלכלי עשוי להשתפר למרות הנטייה לבזבז ולמרות הוצאות בלתי צפויות. בשישי־שבת תחושו חופש, מרחב, אופטימיות זהירה והקלה; בראשון־שני תחושו ביטחון במערכות יחסים אך גם תהיה לכם ביקורת כלפי קרובים; בשלישי־רביעי הירח המלא עשוי להביא עמו הארות רגשיות עמוקות והסתכלות אובייקטיבית על המצב. השתדלו להימנע מדרמות; בחמישי תחושו פסימיות ורגישות גבוהה.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

שמש וונוס בנסיגה במזלכם מחזקים את האנרגיה בשבועות הקרובים, שיוקדשו ליחסים: ייתכן שאנשים מהעבר יצוצו, ייתכן שתבדקו מחדש עניינים לא פתורים וייתכן שהיחסים שלכם יעברו חישוב מסלול מחדש. בשישי־שבת צפויה התחזקות אנרגטית. יחסים רומנטיים או היחסים עם הילדים פותחים אתכם לחוויות חדשות; בראשון־שני תשקיעו בעבודה, אך התוצאות יהיו מספקות; בשלישי־תהיה נטייה לדרמות ביחסים; בחמישי תחושו צורך בהתכנסות.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

השבוע תחושו עומס וכבדות. אתם נוטים להיות ביקורתיים או לקבל ביקורת מאחרים וסובלים ממחשבות טורדניות. השתדלו לא להעמיס על עצמכם יותר מדי. בשישי־שבת האווירה בבית תהיה מתוחה אך גם אופטימית; ראשון־שני צפויים להיות טובים להגשמה של רעיונות יצירתיים; בשלישי־רביעי הירח המלא ישפיע על העבודה ויחזק את הייחודיות שלכם. הימנעו מדרמות; חמישי יוקדש לחשבון נפש ביחסים. אתם חשים בודדים ביחסים, ואילו הפנויים מרגישים צורך ביחסים ובמחויבות.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים ומשפיעים מבחינה חברתית. יחסים חברתיים עוברים תהליך של חישוב מסלול מחדש. האנרגיה לא במיטבה, ויש לכם נטייה לעייפות. בשישי־שבת תחושו הקלה, שחרור ואופטימיות זהירה. ייתכנו טיולים; בראשון־שני תחושו צורך במסגרת ובביטחון; בשלישי־רביעי הירח המלא ישפיע על יחסים רומנטיים או על היחסים עם הילדים. ייתכנו דרמות ביחסים ותחושו צורך באיזון; בחמישי תחושו עומס רגשי בעבודה, בגלל נטייתכם לאבד גבולות ולרַצות.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים ומשפיעים בקריירה, והמעמד שלכם מתחזק. זהו שבוע דרמטי בקריירה, שישפיע על הבית ועל המשפחה. בשישי־שבת יהיו לכם הזדמנויות כלכליות; בראשון־שני תהיה לכם נטייה לקחת על עצמכם אחריות על קרוביכם, השתדלו לא להעמיס על עצמכם; בשלישי־רביעי הירח המלא ישפיע על הבית והמשפחה, יגרום לנטייה לדרמות וישפיע על מעמדכם בקריירה; חמישי צפוי להיות יום רגיש ותערכו חשבון נפש.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

אתם עובדים ומשקיעים הרבה בקריירה. הירח במזלכם בשישי־שבת מביא עמו אופטימיות והקלה. אלה ימים טובים לנסיעות ולטיולים. ראשון־שני יהיו טובים להשקעה ולתכנון כלכלי לטווח הארוך. נראה שהמאמצים שלכם מניבים פרי ותוצאות כלכליות; בשלישי־רביעי הירח המלא עלול להביא עמו דרמות בסביבה הקרובה. אתם משדרים עצמאות ואינדיווידואליסטיות; בחמישי האווירה בבית כבדה ורצינית, יהיה לכם צורך בחשבון נפש ובהתכנסות.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

זהו שבוע של התחזקות התכליתיות. יש נטייה להעמיס על עצמכם מטלות אבל תראו תוצאות. אתם מצליחים ליישם רעיונות למרות המגבלות. שישי־שבת יוקדשו להתבוננות פנימית וילוו בהקלה ובאופטימיות זהירה. אל תזלזלו ברעיונות שעולים, הם אפשריים לביצוע אם רק תהיו סבלניים; בראשון־שני הירח במזלכם מביא עמו ביטחון, יציבות ואחריות ותראו תוצאות למאמצים שלכם; בשלישי־רביעי הירח המלא יפתח אפשרויות לחיזוק המצב הכלכלי; בחמישי צפויה רגישות גבוהה ועומס רגשי בעיקר בסביבה הקרובה.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

זוהי תקופה של התמודדות במערכות יחסים. הצד השני דומיננטי, ויש צורך בשינוי ובהתפתחות משני הצדדים. נסיגת ונוס מחזירה לחייכם מצבים מהעבר כדי לקבל פתרונות והחלטות. בשישי־שבת תהיו דומיננטיים ופופולריים למרות הנטייה לביקורת עצמית. ייתכנו חוויות חברתיות מהנות; ראשון־שני יוקדשו לעבודה פנימית עמוקה במטרה להגיע למסקנות תכליתיות; בשלישי־רביעי ייתכנו דרמות שיבהירו לכם כי יש צורך בשינוי המצב; חמישי יהיה לא פשוט מבחינה כלכלית, ייתכן צורך בצמצום.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

ימים של התמודדויות עם מצבים מורכבים במערכות יחסים, נטייה לביקורת, חשבונות נפש נוקבים ותקשורת בעייתית. רצוי להיות סבלניים ולתת למצב להירגע. בדקו מה הכי נכון עבורכם וקבלו החלטות בהתאם. בשישי־שבת תחושו אופטימיות זהירה בקריירה. אלה ימים טובים להפיץ ולהרחיב את הידע ואת הכישרונות שלכם; בראשון־שני תחושו רגישות חברתית, אחריות כלפי אחרים וביטחון; בשלישי־רביעי ייתכנו הצפות רגשיות והארות עמוקות; בחמישי צפויים עומס וכבדות רגשית, השתדלו לא להעמיס על עצמכם יותר מדי.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>