מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

טלה 21.3־20.4

תזזיתיות וחוסר שקט מאפיינים את התקופה. כדאי להאט את הקצב ולשמור על מיקוד. תקשורת ויחסים בקריירה מעסיקים אתכם, חלק מהמידע המגיע אליכם אינו מהימן.

שישי עד ראשון צפויים להיות רגישים בבית ובקרב המשפחה, ייתכן שהתקשורת במשפחה בעייתית וקשה לכם לבטא את עצמכם; בשני עד רביעי האנרגיה תתחזק, ביכולתכם להביע את עצמכם, והתחום הרומנטי יעסיק אתכם; ברביעי בצהריים עד חמישי ענייני בריאות, בירוקרטיה וסידורים יעסיקו אתכם.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

שור 21.4־20.5

זהו זמן לתובנות בנוגע למצבכם. בדקו היטב את הסיכונים שביוזמות ורעיונות כלכליים, כי ייתכן שחלקם לא כדאיים. אל תבזבזו אנרגיה על עשייה חסרת תכלית. שישי־ראשון צפויים להיות רגישים מול הסביבה הקרובה, התקשורת תהיה בעייתית ותתקשו לבטא את מה שאתם מרגישים.

שני עד רביעי צפויים להיות דרמטיים בבית ובקרב המשפחה עם נטייה לאימפולסיביות; ברביעי בצהריים עד חמישי תחושו חוסר נוחות להתבטא ותהיו ביקורתיים כלפי עצמכם. היו סבלניים ופחות קשים כלפי עצמכם.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

תאומים 21.5־20.6

בפני הפנויים שביניכם ייפתחו הזדמנויות מלהיבות, אבל עליכם להיות סבלניים ופתוחים. עשויה להתרחש התקדמות משמעותית ביחסים, אתם יוזמים ופעילים, רק היו ממוקדים. בשישי עד ראשון תסחפו אחריכם אנשים ותחושו התלהבות ורצון ליזום דברים מבחינה חברתית.

ראשון בצהריים עד שלישי צפויים להיות חסרי שקט. שמרו על האנרגיות. הירח המלא במזלכם ברביעי־חמישי עשוי לגרום להצפת מידע וגירויים ולחוסר פוקוס רגשי. השתדלו להיות עם עצמכם והרגיעו את הרעש שסביבכם.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

סרטן 21.6־22.7

התקשורת ביחסים מאתגרת בשל נטייתכם להיסגר ובשל הקושי לבטא את אשר על לבכם. אתם מהססים ומרגישים חסרי ביטחון ביחסים. מבחינה אנרגטית, אתם חשים עייפות, שמתבטאת בקושי להפעיל את עצמכם ובנטייה להתפזר. מומלץ לעבוד על הגוף.

הירח במזלכם בשישי עד ראשון יגרום לרגישות גבוהה מהרגיל, שתשפיע על מערכות היחסים. בשני עד רביעי התחום הכלכלי יעסיק אתכם וייתכנו הזדמנויות להתחזקות כלכלית, רק הקפידו לפעול בשיקול דעת.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

אריה 23.7־22.8

התקשורת והיחסים בעבודה מאתגרים בשל עניינים לא ברורים וקושי שלכם להגיד את מה שאתם רוצים. כמו כן, אתם חווים התפכחות מול הקולגות או הממונים עליכם. מבחינה חברתית, אתם נוטים לבזבז אנרגיה על אחרים בלי גבולות ברורים, אך כדאי לשמור על האנרגיה. שישי עד ראשון צפויים להיות רגישים ותחושו צורך להתכנס.

הירח במזלכם בשני עד רביעי מחזק אתכם אך גם עלול להביא להתפרצויות, השתדלו לשמור על פרופורציות. את רביעי בצהריים־חמישי תקדישו לסדר וארגון כלכליים

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

בתולה 23.8־22.9

אתם חוששים להביע את עצמכם אך למרות זאת, חשוב שתגידו את מה שאתם רוצים בכנות ובישירות. בקריירה אתם פעילים ויוזמתיים אך נוטים להתפזר ולהוציא אנרגיה מיותרת, השתדלו להיות פרקטיים וממוקדים. בשישי עד ראשון תחושו רגישות מבחינה חברתית.

שני עד רביעי צפויים להיות דרמטיים מבחינה רגשית, אתם אנרגטיים ומתקשים להביע את עצמכם. הירח במזלכם ברביעי בצהריים עד חמישי יגרום לרגישות, לעצבנות ולאימפולסיביות. השתדלו לשמור על שקט ככל שניתן.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

מאזניים 23.9־23.10

אתם אימפולסיביים וחסרי שקט. מרס בנסיגה במזלכם מביא עמו הרבה התרחשויות לא יציבות, עליכם למקד את האנרגיה ולא להיות מושפעים מהחוץ. שישי עד ראשון צפויים להיות רגישים מבחינה כלכלית, כדאי לכלכל נכון את ענייני הכספים שלכם, ייתכנו עיכובים בהגעת כספים.

בשני עד רביעי תהיו דומיננטיים בסביבתכם הקרובה, היזהרו מהתפרצויות; ברביעי בצהריים עד חמישי תחושו חוסר שקט בבית ובקרב המשפחה, השתדלו לא להיות אימפולסיביים מבחינה רגשית.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

עקרב 24.10־21.11

התקשורת והיחסים בסביבה הקרובה לא ישירים ולא כנים. אתם מתקשים לבטא את רצונכם וחווים התפכחות לגבי אנשים קרובים. כעסים נוטים לצאת החוצה בצורה לא מבוקרת, נסו לשמור על איזון ועל סבלנות אף שזה לא פשוט.

שני עד רביעי צפויים להיות חזקים בקריירה: השפעתכם גדלה, אך ייתכנו גם דרמות לא רצויות, שמרו על איזון ופרופורציות; ברביעי בצהריים עד חמישי צפויים חוסר שקט, ביקורת ועצבנות, שמרו על גבולות מול חברים.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

קשת 22.11־21.12

השמש במזלכם וונוס גם עד ראשון. אתם מושפעים מהצד השני ביחסים, שנותן לכם הרגשה לא יציבה ולא ברורה, אתם חשים חוסר שליטה וחוסר ביטחון, ונדרשת מכם סבלנות, עניין שאינו פשוט עבורכם. שישי עד ראשון צפויים להיות רגישים.

בשני עד רביעי תחושו התחזקות, אך יש נטייה לדרמות. אלה ימים טובים לטיולים, ללימודים ולכל מה שיכול לחזק ולהרחיב את התודעה; ברביעי בצהריים עד חמישי תידרשו לסדר וארגון בקריירה. שימו לב לפרטים הקטנים

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

גדי 22.12־20.1

היחסים מאתגרים על רקע תחושה של חוסר יושר וכן התפכחות והסקת מסקנות. המחשבות שלכם לא ממוקדות, ויש לכם קושי בשיפוט. שישי עד ראשון צפויים להיות רגישים ביחסים, השתדלו לא לקחת הכל באופן אישי.

שני עד רביעי צפויים להיות סוערים מבחינה פנימית, ואתם עלולים להיסחף לדרמות פנימיות. נסו לשמור על פרופורציות; רביעי בצהריים עד חמישי יוקדשו להתארגנות ולסדר במחשבות על רקע נטייתכם לאבד את הפוקוס ולראות את המצב לא כפי שהוא.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

דלי 21.1־18.2

אתם חשים כובד, אי־בהירות ובלבול ומצויים בחשבון נפש. הסתכלות מפוכחת על המצב הייתה יכולה לעזור, אך כושר השיפוט שלכם לקוי. אתם פעילים, דומיננטיים ויוזמים, אך כדאי לכם לשמור על האנרגיה. שישי עד ראשון צפויים להיות רגישים בעבודה.

שני עד רביעי צפויים להיות מאתגרים במערכות יחסים עם נטייה להתפרצויות. ככל שתמשיכו להישאר באותו מצב, ללא החלטה, זה יגבר; רביעי בצהריים עד חמישי יוקדשו לניקיון ולסדר פנימיים על רקע תחושת אי־ודאות.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

דגים 19.2־20.3

יחסים חברתיים מכבידים עליכם על רקע תחושה של חוסר יושר. עליכם להסתכל על המציאות כמו שהיא ולא לייפות אותה. בבית ובמשפחה אתם פעילים אך לא ממוקדים.

שישי עד ראשון צפויים להיות רגישים בתחום הרומנטי; שני עד רביעי צפויים להיות מאתגרים בעבודה. אומנם אתם דומיננטיים ויצירתיים, אך יש נטייה להתפרצויות; רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות רגישים ביחסים, נדרשים סדר וניקיון כדי לנהל את מערכות היחסים, וחשוב להסתכל נכון על הדברים ולא לשקר לעצמכם. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>