מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

טלה 21.3־20.4

מערכות יחסים יביאו לכם חוויות והתמודדויות חדשות ומלהיבות אך גם ייגעו בכאבים ישנים שקשורים ליחסים. האינטואיציות גבוהות, ויש לכם השראה ליוזמות. בשישי צפויה רגישות במערכות יחסים וכן נטייה למתיחות.
שבת עד שני צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית. משני בצהריים ועד רביעי תחושו הקלה משמעותית. ברביעי בצהריים עד חמישי הקריירה תשפיע על מצב הרוח שלכם, תצטרכו לקחת אחריות על המצב.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

שור 21.4־20.5

אתם דומיננטיים מבחינה חברתית, והשפעתכם מתחזקת. צפויה רגישות במערכות יחסים גורליות, שכן נדרשת מכם עמידה מול הפחדים העמוקים שלכם.
בשישי היחסים בעבודה מתוחים, יש לכם נטייה לרצות אך גם צורך לעמוד מול הפחדים ולהיות אמיצים; שבת עד שני צפויים להיות אינטנסיביים במערכות יחסים; בשני בצהריים עד רביעי תחושו הקלה רגשית משמעותית ותחושת שחרור עמוקה; ברביעי בצהריים תהיה התפכחות.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

תאומים 21.5־20.6

מעמדכם והשפעתכם בקריירה גדלים אך היו ממוקדים בעשייה וביוזמות. גבולות נכונים של השקעה יביאו תוצאות יותר מדויקות. היחסים החברתיים תוססים. בשישי יש נטייה למתחים ולרגישות ביחסים רומנטיים.
שבת עד שני צפויים להיות עמוסים מבחינה רגשית, בעיקר בעבודה; בשני בצהריים עד רביעי תחושו הקלה רגשית וגם מתחים בזוגיות, נטייה לאימפולסיביות וצורך בחופש ומרחב; ברביעי בצהריים עד חמישי תהיה לכם נטייה לכובד רגשי.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

סרטן 21.6־22.7

השקפת עולמכם מכילה ואמפתית, אתם חשים צורך להיות בטבע או בלימודים, והאמונות שלכם מתחזקות. קשרים בקריירה יכולים להפוך לרומנטיים ויידרש אומץ ללכת עם הלב. בשישי תחושו רגישות ביחסים בבית ובקרב המשפחה.
בשבת עד שני יחסים רומנטיים עשויים להציף רגשות עוצמתיים; בשני בצהריים עד רביעי תחושו אופטימיות, אך יש לכם נטייה לא לראות את המצב בבירור; ברביעי בצהריים עד חמישי צפויות מתיחות ביחסים ונטייה לכבדות.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

אריה 23.7־22.8

יש לכם רגישויות ואינטואיציות חזקות וצורך לשטוף את ההצפות הפנימיות החוצה. יחד עם זאת, האופטימיות שלכם מסייעת לכם לקחת את התהליך שבו אתם מצויים בפרופורציות. שישי צפוי להיות רגיש ביחסים עם הקרובים.
שבת עד שני צפויים להיות אינטנסיביים בבית ובקרב המשפחה; שני בצהריים עד רביעי צפויים להיות רגישים בתחום הרומנטי, וייתכנו הזדמנויות ליחסים לטווח הקצר; ברביעי בצהריים עד חמישי תעסקו בתכנונים לטווח הארוך.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

בתולה 23.8־22.9

מערכות יחסים ושותפויות גוזלות מכם זמן ואנרגיה. בשישי יעסיק אתכם עניין שקשור ליחסים ולכספים, גישה הוגנת תעזור לפתור את המצב; בשבת עד שני יחסים עם קרובים יהיו רגישים מהרגיל, נסו לשחרר את השליטה על המצב.
בשני בצהריים עד רביעי תחושו הקלה רגשית, למרות הנטייה לאימפולסיביות ולחוסר בגבולות ברורים; רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות טובים לחיזוק האהבה העצמית, אתם נוטים להיות ביקורתיים ושופטים את עצמכם בחומרה.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

מאזניים 23.9־23.10

בעבודה אתם משקיעים בלי גבולות, מה שעלול לפגוע בכם מבחינה פיזית. אתם מתמודדים עם רצונות של הצד השני במערכות יחסים, נסו לאזן ביניכם לבין הצד השני בלי לוותר על עצמכם. הירח במזלכם בשישי יגרום לרגישות.
בשבת עד שני ענייני כספים ייצרו אינטנסיביות ועומס רגשי; בשני בצהריים עד רביעי תחושו הקלה באווירה, שמרו על איזון ועל גבולות והימנעו מאימפולסיביות; ברביעי בצהריים עד חמישי האווירה בבית ובמשפחה תהיה רצינית.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

עקרב 24.10־21.11

יש נטייה לאבד גבולות ולא לראות את המציאות כפי שהיא ביחסים הרומנטיים. ייתכנו התאהבות או חוויה רגשית. חשוב לשמור על שיפוט נכון של המצב. בשישי צפויות רגישות גבוהה ביחסים ונטייה לבדוק את רגשותיכם.
הירח במזלכם בשבת עד שני יגרום לרגישות ולאינטנסיביות גבוהות, הפחדים יעלו והאינטואיציה תהיה חדה מהרגיל. בשני בצהריים עד רביעי תחושו הקלה רגשית. כדאי להיזהר מהוצאות אימפולסיביות ו/או גדולות מדי.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

קשת 22.11־21.12

הבית והמשפחה סוחטים אתכם מבחינה רגשית. זהו זמן טוב להתעוררות רומנטית, להרפתקה או לחוויה. שישי צפוי להיות רגיש ביחסים החברתיים; שבת עד שני צפויים להיות אינטנסיביים מבחינה רגשית, כדאי להקשיב לאינטואיציות.
הירח במזלכם בשני בצהריים עד רביעי יביא עמו אופטימיות וגם נטייה לשיפוט לקוי ביחסים משפחתיים. ברביעי בצהריים עד חמישי עשויות להגיע הזדמנויות לטווח הארוך, שיאזנו אתכם.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

גדי 22.12־20.1

יחסים משפחתיים גורמים לכם להנאה ואופטימיות; יש תחושה של התחלה חדשה. שישי צפוי להיות רגיש בקשרים המקצועיים, שמשפיעים גם על הבית ועל המשפחה.
שבת עד שני צפויים להיות רגישים מבחינה חברתית, וייתכנו ניתוקים או התרחקויות לצד חוויות וחיבורים חזקים; בשני בצהריים עד רביעי תחושו הקלה וצורך לשמור על גבולות עם הסביבה הקרובה. הירח במזלכם ברביעי בצהריים עד חמישי יגרום לרגישות גבוהה, בעיקר עם הסביבה הקרובה. מתחים ייתכנו בבית ובמשפחה.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

דלי 21.1־18.2

נדרשת מכם תשומת לב להוצאות ולהכנסות, ייתכנו הוצאות גדולות מול הכנסות גדולות, אך חוסר שליטה ואי־סדר עלולים לגרום לאיבוד גבולות. נוכחותכם ממגנטת וייתכנו יחסים רומנטיים חדשים. שישי צפוי להיות רגיש ביחסים בסביבה הקרובה; שבת עד שני צפויים להיות רגישים ואינטנסיביים בקריירה. בשני בצהריים עד רביעי תחושו הקלה, שחרור ואופטימיות, בעיקר מבחינה חברתית. אתם פופולריים ופתוחים; רביעי בצהריים עד חמישי צפויים להיות כבדים מבחינה רגשית, אלה ימים של שחרור רגשות.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

דגים 19.2־20.3

מרקורי, שמש ונפטון במזלכם מגבירים את הרגישות, אתם חשים בלבול וחוסר פוקוס. עליכם להציב גבולות לעצמכם, יש לכם נטייה להיות מושפעים מכל דבר קטן. הזדמנויות כלכליות מגיעות אליכם דרך קשרים. שישי צפוי להיות רגיש ביחסים אינטימיים, מה שישפיע גם על התחום הכלכלי.
שבת עד שני צפויים להיות אינטנסיביים ורגישים; בשני בצהריים עד רביעי ייפתחו הזדמנויות בקריירה; ברביעי בצהריים עד חמישי תהיה לכם נטייה לקחת אחריות חברתית. 

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>