מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)
מזל טלה (צילום: ללא קרדיט)

יש לכם נטייה לאידיאליזציה ביחסים, אך מתיחות מורגשת. יש לכם צורך בשיתוף ובהרמוניה, זהו זמן טוב למשא ומתן. בשישי עד ראשון האנרגיות שלכם יהיו גבוהות ותהיו דומיננטיים. לצד זה, תהיה לכם נטייה לדרמטיות. מערכות יחסים יחזקו אתכם; בראשון בצהריים עד שלישי חשוב להקשיב לגוף ולצרכיו, נסו לא להתיש את עצמכם.

מזל שור (צילום: ללא קרדיט)
מזל שור (צילום: ללא קרדיט)

אתם פעילים בסביבה הקרובה. איזון מורגש ביחסי עבודה, חשוב לשמור על גבולות נכונים בשיתופי פעולה. נסו להימנע מאיבוד סבלנות ומאימפולסיביות, בעיקר עם קרוביכם. בשישי עד ראשון תהיו דומיננטיים בבית ובקרב המשפחה. בזוגיות יש נטייה למתיחות, שחררו את הצורך שלכם בשליטה; בראשון בצהריים עד שלישי תהיה לכם נטייה להיות ביקורתיים ומחמירים כלפי עצמכם, שימו לב לאובדן הגבולות מול אחרים.

מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)
מזל תאומים (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים ויצירתיים מתמיד. הפופולריות וההשפעה שלכם מתעצמות, ביכולתכם לרקום שיתופי פעולה שיחזקו אתכם. שמרו על גבולות מול אחרים. בשישי עד ראשון תהיו דומיננטיים בסביבה הקרובה. נוכחותכם משפיעה ומורגשת, ואתם חשים צורך בתשומת לב. נסו לשחרר שליטה; בראשון בצהריים עד שלישי האווירה בבית ובמשפחה מכבידה וביקורתית, ייתכן שתצטרכו לטפל באחד מההורים, כדאי לשמור על גבולות בריאים.

מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)
מזל סרטן (צילום: ללא קרדיט)

מרס במזלכם מביא עמו חיזוק אנרגטי, יוזמתיות ועשייה. האווירה בבית ובקרב המשפחה נוטה להיות הרמונית ומאוזנת, השתדלו להסתכל על המצב כפי שהוא. תיתכן נטייה לאימפולסיביות ולחוסר סבלנות. בשישי עד ראשון תוכלו להעצים את השפע שלכם ולהביא לשינוי גדול בהתנהלות הכלכלית שלכם דרך שיתופי פעולה והחלטות יצירתיות; בראשון בצהריים עד שלישי תהיה נטייה לביקורתיות, שמירה על גבולות בריאים תמנע תחושות קשות כלפי הקרובים.

מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)
מזל אריה (צילום: ללא קרדיט)

אתם פופולריים ודומיננטיים בסביבתכם הקרובה, אך כדאי לשמור על גבולות עם קרוביכם ולהימנע מאידיאליזציה ביחסים. שיתופי פעולה יצירתיים אפשריים. הדחף שלכם ליוזמות נחלש, שמרו על האנרגיה ואל תדחפו מה שלא מתאפשר. הירח במזלכם בשישי עד ראשון יחזק את האנרגיות ואת הנוכחות שלכם, תיתכן מתיחות ביחסים משפחתיים. בראשון בצהריים עד שלישי ענייני כספים יעסיקו אתכם על רקע תחושת צמצום וצורך להיות מחושבים.

מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)
מזל בתולה (צילום: ללא קרדיט)

שיתופי פעולה והחלטות כלכליות על הפרק. ביכולתכם להוביל שינויים משמעותיים, חיבור לרעיונות יצירתיים יסייע בתהליך. נסו לשמור על גבולות ולהיות החלטיים והגיונים. בשישי עד ראשון תחושו התחזקות פנימית וצורך בשליטה, נסו להקשיב ללב ולא לאגו; בראשון בצהריים עד שלישי הירח במזלכם יגביר את הביקורת העצמית ואת חשבון הנפש ביחסים. השתדלו לא להחמיר עם עצמכם יתר על המידה.

מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)
מזל מאזניים (צילום: ללא קרדיט)

אתם יצירתיים וביכולתכם לנהל משא ומתן ולקבל החלטות. שיתופי פעולה אפשריים ביחסים. נסו לשמור על ראייה הגיונית. בשישי עד ראשון תהיו דומיננטיים ובעלי השפעה, בעיקר מול קבוצות, קהילות וארגונים גדולים; ראשון בצהריים עד שלישי יוקדשו לחשבון נפש, ניקוי פנימי עמוק וסגירת מעגלים. תנו לרגשות לעלות ולהשתחרר.

מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)
מזל עקרב (צילום: ללא קרדיט)

ונוס במזלכם יחזק את האינטנסיביות ואת האינטימיות ביחסים, וגם את תחושת הפחד מנטישה ומאובדן, מה שיכול ליצור מתח. שחררו שליטה והרפו. אתם חשים חוסר ודאות ביחסים, וזה יוצר בלבול. חיבור ליצירתיות מכל סוג שהוא יוכל להעניק לכם איזון רגשי. בשישי עד ראשון תהיו דומיננטיים ומשפיעים בקריירה; בראשון בצהריים עד שלישי תהיה לכם נטייה לביקורתיות עצמית, תערכו חשבון נפש ותחושו צורך להיות עם עצמכם. שמרו על גבולות עם אחרים.

מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)
מזל קשת (צילום: ללא קרדיט)

הפופולריות מתחזקת וצפויים שיתופי פעולה חברתיים. יחסים נרקמים דרך חברים או פעילויות קהילתיות, נסו לשמור על גבולות ולא להתפזר יותר מדי, ביכולתכם לתווך ולנהל משא ומתן. בשישי עד ראשון האנרגיות שלכם יהיו חזקות ותהיו דומיננטיים ומשפיעים; ראשון בצהריים עד שלישי יוקדשו לעיסוק בקריירה. על כתפיכם ריבוי משימות ומטלות, אך נסו לא לקחת על עצמכם יותר מדי ושמרו על גבולות.

מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)
מזל גדי (צילום: ללא קרדיט)

אתם דומיננטיים ומשפיעים בקריירה. שיתופי פעולה משמעותיים אפשריים לקידום מעמדכם. יכולתכם לתווך ולנהל משא ומתן מקדמים אתכם, כדאי לשמור על גבולות נכונים ולהיות החלטיים. בשישי עד ראשון חשוב להקשיב ללב. הרגשות שלכם אינטנסיביים, ואתם חשים צורך בתשומת לב ובאהבה; בראשון בצהריים עד שלישי גישה תכליתית ומציאותית תעזור לכם, נסו להימנע מביקורת ומפסימיות.

מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)
מזל דלי (צילום: ללא קרדיט)

אתם נוטים לשתף פעולה ולבוא לקראת האחר במערכות יחסים. התקשורת מכילה ומתפשרת, אך שמרו על גבולות בריאים וברורים, ואל תוותרו על עצמכם מול האחר. בשישי עד ראשון צפויה התחזקות ביחסים. הצד השני דורש תשומת לב, וייתכן שתחושו תובענות ושליטה. נסו להימנע מדרמות; בראשון בצהריים עד שלישי תהיה לכם נטייה לחשבון נפש, בדיקה וסדר פנימי, ייתכנו מחשבות טורדניות ודאגנות. נסו לשמור על גישה מעשית ומציאותית ולתת לרגשות לעלות ולהשתחרר.

מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)
מזל דגים (צילום: ללא קרדיט)

אתם יוזמים ופעילים. אל תוותרו על עמדתכם מול האחר, אל תנסו לייפות את המצב ונהלו משא ומתן הוגן כלפי כל הצדדים. בשישי עד ראשון תהיו דומיננטיים בעבודה; בראשון בצהריים עד שלישי צפויות סגירות מעגל במערכות יחסים וייתכנו פרידות, נסו לשמור על גבולות בריאים ותנו לתהליכים לקרות.

בואו לשדרג את האנגלית שלכם: לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>