חדשות מתפרצות
סקר המועצה לצרכנות: רשתות המזון מעלות מחירים למרות המלחמה
סקר של המועצה לצרכנות מראה כי למרות המלחמה רשתות המזון מעלות מחירים. סל האלף המשקף את צריכת הציבור רשם עליה של 3% מהבדיקה הקודמת שנערכה ב-23 בספטמבר, ושל 6% מהשנה שעברה. ההפרש בין הרשת הזולה "רמי לוי" ליקרה "מגה בעיר" עומד על 16%.
במועצה לצרכנות אומרים כי "בימים אלה, בהם הציבור מתמודד עם קשיים - נפשיים, כלכליים ואחרים, מצופה מרשתות השיווק שלא לנצל את המצב ו'להיכנס מתחת לאלונקה', לפעול באופן הוגן והגון, לגלות סולידריות ולא להעלות מחירים".
ג'ון בן זקן
25/10/2023 13:00