חדשות מתפרצות

המשטרה תקיים אירוע הוקרה לכוחות במחוז הדרומי לאחר מעשי הגבורה ב-7 באוקטובר

מבזק חדשות

המשטרה הודיעה היום כי תקיים אירוע הוקרה לכלל הכוחות במחוז הדרומי לאחר מעשי הגבורה ההרואיים ב-7 באוקטובר, ובהם הלחימה מול מחבלי החמאס והצלה של אזרחים רבים בדרום הארץ.

"אנו גאים להעניק לשוטרים וללוחמי המחוז הדרומי במשטרת ישראל, גיבורי ישראל , אתנחתא והוקרה על פועלם במהלך כל ימות השנה בכלל ומאז פרוץ המלחמה בפרט", נמסר, "שוטרי ולוחמי המחוז הדרומי פועלים בשגרה מול אתגרים רבים ומורכבים, לשמירת הביטחון והסדר ולאכיפת החוק ברחבי המחוז. אותם שוטרים ושוטרות פועלים במסירות, לילות כימים ובפרט בתקופה המאתגרת האחרונה, עת הגנו בגופם על אזרחי ישראל , בלמו בחירוף נפש את המשך מתקפת הטרור ב 7.10, חילצו והצילו אזרחים רבים ואיבדו 59 מחבריהם".
 
עוד נמסר מהמשטרה כי "יודגש כי בעוד שחיילינו הגיבורים רשאים ליהנות מהופעות ותרומות , הרי שעל פי חוק  - על המשטרה חל איסור קבלת תרומות ומשכך, מפקד המחוז גאה להוקיר את פועלם של שוטרי ולוחמי המחוז, שאיבדו חברים רבים ועברו שעות קשות בהגנה על אזרחי מדינת ישראל. ערב ההוקרה המתוכנן להתקיים עפ"י הנחיית מפקד המחוז, נועד לייצר הפוגה קצרה משגרת הפעילות העמוסה והשוחקת שהייתה לאחרונה ובכלל, זאת כאות הוקרה על פועלם של השוטרים".

אלון חכמון 06/12/2023 20:38
שתפו: