חדשות מתפרצות

בית עסק באבו גוש נסגר בעקבות הלנת שב"חים במסעדה

מבזק חדשות

פצוע ממקרה אלימות הגיע אל מרפאה בירושלים ב-30 במרץ כשבבטנו ובפניו פגיעות חודרות. לטענתו, הוא הותקף ביער ירושלים ושוטרי תחנת לב הבירה שהגיעו למרפאה החלו בתחקורו לאחר שהזדהה כתושב אבו גוש בן 21. בדיקה שערכו השוטרים עם משפחתו העלתה כי בניגוד לפרטים שמסר, הוא נמצא בריא ושלם במקום עבודתו. שוטרים שניגשו למקום, וידאו כי אכן כך הדברים. כך נחשף ניסיון ההתחזות של אותו פצוע קל שהועבר לטיפול רפואי בבית החולים באותה העת, ושוטרים נוספים נשלחו לברר את זהותו.

בדיקה מעמיקה שלו העלתה כי מדובר בפלסטיני תושב חברון, שוהה בלתי חוקי בן 29, שם כבר הבין כי התחזותו כשלה וסיפר לשוטרי תחנת מוריה כי נדקר במקום עבודתו ביישוב אבו גוש על ידי עמיתיו לעבודה.  בסיום הטיפול הרפואי, הועבר הנאשם לחקירה בתחנת הראל של מחוז ירושלים בגין עבירת כניסה לישראל שלא כחוק.

במסגרת החקירה, אספו החוקרים ממצאים במקום בו התרחשה תקיפתו ואיתרו שני פלסטינים, שוהים בלתי חוקיים תושבי קטנה בשנות ה-20 לחייהם. הם הועברו לחקירה במשטרה יחד עם בעל בית העסק, תושב אבו גוש בשנות ה-30 לחייו. בעקבות כך הורה מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן על סגירת בית העסק למשך 30 ימים. יחידת התביעות במחוז ירושלים הגישה את כתבי האישום כנגד השוהים הבלתי חוקיים שנתפסו, וצפוי בהמשך כתב אישום נוסף נגד בעל העסק.

אלון חכמון 02/04/2024 11:24
שתפו: