חדשות מתפרצות

רוני, אחותה של לירי אלבג: "הגיע הזמן שכל השרים יראו את הסרטון, כי בעבר הם סירבו"

מבזק חדשות

רוני, אחותה של לירי אלבג, אמרה כי ההחלטה מלפרסם את הסרטון נבעה מכך ״שהמו״מ תקוע ולא דנים בכלל בשחרור החטופים. לא נראה שמתאמצים יותר מדי להגיע לעסקה. יש דברים שעומדים על הפרק והמדינה צריכה להיות אמיצה. צריכים להבין שיש שם עדיין אנשים חיים ומה הן עוברות. הסרטון לא פשוט לצפייה. ראיתי אותו רק פעם אחת".

היא הוסיפה: "עכשיו רק שמעתי שוב את הקולות ברקע והלב שלי החסיר פעימה. אני רואה את לירי ולא מזהה אותה, זאת לא לירי שאני מכירה. אני רואה את הבהלה בעיניים שלה, שהיא מנסה לתקשר איתם ולשרוד. הבהלה בעיניים שלה לא יוצאת לי מהראש. אני הולכת לישון בלילה עם הפנים המבוהלות שלה וקמה איתן בבוקר. אני מקווה שהממשלה תתעורר ותעשה הכול כדי להחזיר אותן. לירי נחטפה כששמרה על המדינה".

"חשוב שאנשים יראו את הסרטון הזה. אני שומעת לא מעט קולות שאומרים אין מה לעשות, אי אפשר לעשות עזקה בכל מחיר ודנים את אחותי להישאר שם כל חייה, או חס וחלילה.. יש תגובות של ׳מי יודע כמה נשארו בחיים׳. אני לא מקבלת את זה. גם לי היה קשה לראות את אחותי בסיטואציה הזאת, אבל זאת המציאות שאנשים עברו ב-7 באוקטובר. אם זה מה שיעזור להבין אם לעשות עסקה או לא - שיראו, ושהקבינט והממשלה כולה יראו. כי בעבר לא הסכימו לראות. הגיע הזמן שכל השרים יראו את זה״, סיכמה.

מעריב אונליין 22/05/2024 18:53
שתפו: