חדשות מתפרצות

כתב אישום הוגש כנגד שוהה בלתי חוקי פלסטיני כבן 14 בלבד, אשר ניסה לגנוב רכב בירושלים

מבזק חדשות

תגובתם המהירה של שוטרי תחנת שפט במחוז ירושלים בבוקרו של תאריך 14.6, הובילה למעצרו של הנאשם בגניבת רכב מצפון העיר ירושלים. בעקבות דיווח שהתקבל במוקד המשטרה בירושלים, הוזעקו שוטרי תחנת שפט מרחב קדם וערכו פעילות מהירה לאיתור הרכב ומעצר הגנב.

בסיוע והכוונה של תצפיתני מרכז השליטה של מחוז ירושלים, אשר זיהו את הרכב בנסיעה לכיוון מחסום חיזמא, חסמו שוטרי תחנת שפט ולוחמי מג"ב את נתיב נסיעתו וסימנו לנהג לעצור. בעת שנהג הרכב הבחין בשוטרים בסמוך, הוא לא נענה לקריאתם לעצור וניסה להימלט מהמקום תוך תוך המשך ניסעה אך ללא הועיל והוא נעצר על ידי השוטרים.

להפתעתם של השוטרים, גילו כי ברכב נהג נאשם שבבדיקתו התברר כי מדובר בשב"ח פלסטיני תושב יו"ש שגילו 14 שנים בלבד. הנאשם נעצר ע"י השוטרים, והועבר לחקירה בתחנת שפט. במסגרת החקירה ועפ"י עובדות כתב האישום שהוגש, הגיע הנאשם על היותו ללא אישורי כניסה כאמור, אל צפון העיר, ניפץ את חלון הרכב האחורי והחל בנסיעה לאחר שהניע את הרכב. 

במהלך ימי החקירה, הוארך לבקשת חוקרי המשטרה מעצרו של הנאשם על ידי בית המשפט מעת לעת. בימים האחרונים הושלמה המלאכה ובתום חקירת המשטרה וגיבוש תשתית ראייתית, אמש הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת תביעות מחוז ירושלים בגין עבירות של כניסה לישראל שלא כחוק, פריצה לרכב, גניבת רכב, נהיגה ללא רישיון נהיגה וללא ביטוח. כמו כן, לצד כתב האישום הוגשה גם בקשה למעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים. 

אלון חכמון 20/06/2024 17:18
שתפו: