חדשות מתפרצות

בהמשך לתאונה בין רכב למשאית בכביש 35: נקבע מותה של צעירה בשנות ה-20

מבזק חדשות

בהמשך לדיווח על תאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית בכביש 35 בין צומת גבעתי לברכיה, חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על אישה בשנות ה-20 ללא רוח חיים עם חבלה רב מערכתית וקובעים את מותה, ומעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי, שלוש פצועות בשנות ה-20, בהן: שתיים קשה ואחת במצב בינוני עם חבלות בגופן.

פראמדיק מד"א מקסים נזרי, והחובשים של מד"א אנדרי וולקוב וברוך הרשקוביץ סיפרו: "מדובר בתאונה קשה ביותר עם תוצאות טראגיות, כשהגענו למקום ראינו את הרכב שהיה עם פגיעות פח קשות בחלקו הקדמי ובתוך הרכב נלכדו ארבע נשים בשנות ה-20, מהמושב שלצד הנהג חולצה אחת הנשים כשהיא ללא רוח חיים עם חבלה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו בדיקות רפואיות אך הפציעה שלה הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותה.

"נהגת הרכב שנפגעה באורח קשה, טופלה במקום טיפול רפואי ראשוני ופונתה לבית החולים כשהיא במצב קשה עם חבלה רב מערכתית. במושב האחורי ישבו שתי בנות שנפצעו אחת באורח קשה עם חבלות בראש ובגפיים והשנייה עם פציעות בגופה במצב בינוני, הענקנו להן טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וקיבוע לקרש גב ופינינו אותן באמבולנסים ובניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבן של שתיים קשה ואחת במצב בינוני. מדובר בטרגדיה קשה ביותר".

מעריב אונליין 24/07/2024 16:36
שתפו: