חדשות מתפרצות
משרד הכלכלה: גידול משמעותי ברכש מוצרי אופנה בעקבות ShoppingIL
מתחם כחול-לבן שהוקם על פלטפורמת ShoppingIL של גוגל, במסגרתו הועמדו למכירה אלפי מוצרים כחול-לבן במבצעים מיוחדים, הניב גידול משמעותי ברכש מוצרי אופנה כחול-לבן על ידי הקונים הישראלים. מסקר שנערך על ידי משרד הכלכלה והתעשייה בקרב היצרנים הישראלים שהשתתפו במתחם כחול-לבן עולה כי בוצעו כ-120,000 כניסות למתחם כחול-לבן ונרשמו כ-130,000 לחיצות על יצרנים בשני ימי המכירה.
אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה: "רכישת מוצרים המיוצרים בישראל הנה בעלת חשיבות והשפעה רבה על הנעת המשק, תרומה לכלכלה, יצירת תעסוקה וצמצום הפערים. הצלחת הפרויקט הוכיחה כי אופנה ישראלית כחול-לבן חיה ובועטת, יש לה ביקוש והיא מעוררת עניין. הציבור הישראלי מחפש לרכוש אופנה כחול-לבן ובאונליין והוא מחפש לדעת מה מיוצר בישראל."
ג'ון בן זקן
20/11/2018 16:43