חדשות מתפרצות

יס הזהירה את הלקוחות מפני מייל ניסיון הונאה שהגיע לכמה מהלקוחות

מבזק חדשות

חברת יס הזהירה בחשבון הפייסבוק הרשמי כי מפני מייל ניסיון הונאה שהגיע לכמה מלקוחות החברה. בפרסום נכתב: "לקוחות יקרים, בעקבות שליחת מייל לצרכנים בישראל מכתובת [email protected] בדבר עדכון אמצעי תשלום אותו קיבלו גם חלק מלקוחות yes אנו מעדכנים כי מדובר בנסיון הונאה. אין להיכנס למייל ויש למחוק את ההודעה. שבוע טוב".

כאמור, הודעות הפישינג- דיוג- הן עדיין האמצעי הפופולרי ביותר להונאות רשת. ההאקרים מנצלים את העובדה שהתקשורת של חברת רבות איתנו הצרכנים נעשית בדרך זו, והם מקווים שחוסר תשומת לב שלנו ביחס לכתובת המייל ממנה הגיע הדואר יגרום לנו לפעול כאילו מדובר בדוא״ל אמיתי. הקלקה אחת על לינק במייל פישינג יכולה לגרום להדבקות המחשב בנוזקה שמקנה להאקר יכולת לפגוע בנו. 
 
המנעד הוא רחב- מהדבקה בתכנה של פרסומות או כריית מטבעות קריפטו, דרך גניבת פרטים אישיים, מספרי כרטיס אשראי ועד להשתלטות מוחלטת
על המחשב או הטלפון הנייד ועוד. רק סביב בלייק פריידי האחרון ראינו כיצד קמו להם לא פחות מ 1700 אתרים מתחזים לאמזון שנועדו לעבוד באותה הטקטיקה בדיוק. מודעות הצרכנים, ערנות למי פונה ומה מבקש מאיתנו ונקיטת משנה זהירות יעזרו לנו להמנע מליפול בפח הזה.

סתיו נמר 11:59 01/12/2019
שתפו: