חדשות מתפרצות
עיצום כספי הוטל על חברת ישראכרט בשל קשיים בקבלת מענה אנושי במוקד הטלפוני
הפיקוח על הבנקים הטיל עיצום כספי על חברת ישראכרט בשל קשיים בקבלת מענה אנושי במוקד הטלפוני בעת בקשה לסיום התקשרות.
מיד עם קבלת הפנייה, התאימה ישראכרט את המענה הקולי בהתאם להנחיית הפיקוח על הבנקים ולשביעות רצונו, דבר שבא לידי ביטוי בקביעת סכום העיצום הכספי. יובהר כי בחברה לא התקבלו פניות של לקוחות בנושא, מכיוון שקבלת השירות אפשרית מכל נציג שרות ובכל שלב בשיחה.
ג'ון בן זקן
02/06/2021 14:25