חדשות מתפרצות
העלייה בתחלואת הקורונה משפיעה בצורה שלילית על אמון הצרכנים
הלמ"ס פרסם את מדד אמון הצרכנים המשקף את הצפי להתפתחויות הכלכליות, ומראה שהעלייה בתחלואת הקורונה משפיעה מאוד על אמון הצרכנים. במחצית הראשונה של יולי הוא עומד על 6- (המדד נע בין מינוס 100 לפלוס 100, ככל שהמדד קרוב יותר לגבול העליון, הוא מעיד על אופטימיות גדולה בקרב הצרכנים), לעומת 2- בלבד במחצית השנייה של יוני.
הצפי למצב הכלכלי של משק הבית בשנה הקרובה ירד גם הוא ל-10+ לעומת 12+ במחצית ראשונה של יוני. ציבור הצרכנים כנראה לא עתיד לרכוש מוצרים גדולים בעתיד, מכיוון שסעיף זה עומד על 19.0- (במחצית השנייה של יוני הוא עמד על 20-).
ג'ון בן זקן
21/07/2021 13:44