חדשות מתפרצות
רשתות השיווק דיווחו ברבעון הראשון של השנה על ירידה בצריכה הכללית של הציבור
הפדיון של רשתות השיווק ברבעון הראשון של השנה החודשים ינואר-מרץ מסמלים על ירידה בצריכה הכללית של הציבור אך עליה של צריכת מזון. באותם החודשים, פדיון הרשתות ללא מזון, ירד ב-1.8%, בהמשך לירידה של 1.5% בשלושת החודשים הקודמים, אוקטובר-דצמבר 2021. מגמה שונה ברשתות המזון, אשר חוו עליה של 1.7% ברבעון הראשון של שנת 2022 לעומת ירידה של 1.0% בשלושת החודשים הקודמים.
ג'ון בן זקן
09/05/2022 13:34