קבוצת התקשורת פרטנר זכתה הבוקר, זו השנה העשירית ברציפות, בציון הגבוה ביותר, פלטינה+, בדירוג 'מעלה ESG' לאחריות תאגידית, באירוע חגיגי  שנערך בבורסה לניירות ערך בת"א במעמד נשיא המדינה מר יצחק הרצוג.

ארגון 'מעלה' בוחן ומדרג בכל שנה את העשייה החברתית והסביבתית של החברות הגדולות במשק. כקבוצת תקשורת מובילה, בפרטנר מאמינים כי הזכייה בדירוג הגבוה ביותר היא בזכות פעילות מתמשכת של הקבוצה למען העובדים והצבתם במרכז העשייה, בזכות יצירת חברה מגוונת שמהווה ראי לחברה הישראלית, בזכות האתיקה הארגונית, ההוגנות והשקיפות עם הלקוחות, בזכות הערבות ההדדית פנימה בחברה ועם הספקים, הלקוחות והשותפים, בזכות ההתחשבות במשאבי הסביבה ובזכות היכולת לנהל את ההווה מתוך הסתכלות על העתיד.

אבי גבאי, מנכ"ל פרטנר, מסר: "כחברה מובילה במשק, יש לנו אחריות לפעול לקידום שוויון והוגנות, לשמירה על הסביבה וליצירת אימפקט חיובי בקהילה.  חברה שפועלת מתוך ערכים של אחריות תאגידית, היא חברה טובה יותר לעובדים, ללקוחות, לספקים וכלל מחזיקי העניין שלה".

בתוך כך, גם חברת הצבע וחומרי הגמר בנייה, טמבור, זכתה זו השנה השנייה ברציפות בדירוג פלטינה +, הדירוג הגבוה ביותר של ארגון מעלה בגין אחריות תאגידית. לפני שלוש שנים זכתה טמבור בדירוג פלטינה של ארגון מעלה, והשנה אף זכתה ב-5 כוכבים בדירוג הגיוון וההכלה של מעלה.

מומו מהדב מנכ''ל ארגון מעלה ומיכה שרייר מנכ''ל טמבור (צילום: הדס דנון)
מומו מהדב מנכ''ל ארגון מעלה ומיכה שרייר מנכ''ל טמבור (צילום: הדס דנון)

במסגרת דירוג "גיוון והכללה" של ארגון מעלה, קיבלה פירמת הייעוץ וראיית החשבון Deloitte ישראל, הפירמה הראשונה והיחידה מ"הביג פור" שהשתתפה בדירוג (וחברת הייעוץ היחידה), את הדירוג הגבוה ביותר - חמישה כוכבים (מתוך 5). באירוע השתתפו: אילן בירנפלד, יו״ר Deloitte ישראל, שרון כץ, מנהלת משאבי אנוש, ואורנה חביב תמיר, מנהלת גיוון והכללה בפירמה. דירוג מעלה, המתפרסם מ-2003, מבקש לבדוק את מידת המחויבות וההשפעה החברתית-סביבתית של גופים וארגונים במשק - ומשמש כמדד הראשי להערכת אחריות תאגידית בישראל.

משנה שעברה נוסף מדד בנושא גיוון והכללה הבוחן נתונים בדבר אחוזי גיוון מקרב מועסקי החברות, מדדי תשומות ארגוניות המקדמים גיוון ופעולות ניהוליות המקדמות סביבת עבודה מכילה ומעודדת תחושת שייכות.  בירנפלד: "גיוון הוא חלק מה-DNA שלנו. 1 מכל 3 עובדים ועובדות אצלנו משתייך לאוכלוסיית גיוון על כל המנעד של הקשת הישראלית - החברה הערבית, החברה החרדית, אנשים עם מוגבלות, עולים חדשים, נשים בעמדות ניהול, להט"בים, ישראלים יוצאי אתיופיה ועוד. היום גיוון זה כבר לא "נייס טו הב", זה חלק מההתפתחות העסקית שחשוב לפעול שתתקיים בכל ארגון. בימים אלו קשה שלא להפריז בחשיבות שמקדמים ערכים של הקשבה ודיאלוג, הכרת השונה והאחר. אנו מחויבים להמשיך ולטפח תרבות ארגונית שמכילה ומאמצת גיוון על כל צורותיו". 

אורנה חביב, שרון כץ ואילן בירנפלד מדלויט (צילום: צילום פרטי)
אורנה חביב, שרון כץ ואילן בירנפלד מדלויט (צילום: צילום פרטי)