• החקלאים צריכים אתכם: חקלאי בתלמי יוסף חייב מתנדבים לעבוד בהצלת היבול שלו, עבודה לא קשה אבל הצלה למפעל חיים, נא טלפנו: 052-3127759; בנוסף, חקלאים בדרום ובצפון זקוקים נואשות לעזרה בהפעלת המשק החקלאי, מי שיכול לבוא לעזרת אחינו בבקשה צרו קשר עם עירא בוואטסאפ - 050-8857003.

  • נתקלתם בהסתה לטרור ברשתות החברתיות? התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית יצאה בקריאה לכל מי שעד להסתה לטרור ותמיכה בטרור ברשתות החברתיות להעביר צילום מסך או לינק למספר הוואטסאפ של החמ”ל המרכזי: 050-2276427. הפרסומים יטופלו בהקדם מול כל הצירים הרלוונטיים - הן הביטחוניים והן האקדמיים.

  • נעליים לכל צרה: אתר ההנעלה והאופנה SHOESONLINE פונה ללוחמים ולתושבי העוטף הזקוקים לסיוע במוצרים חסרים בעקבות המצב, כולל נעליים, ביגוד, הלבשה תחתונה, מעילים ועוד. לפנות לאינבוקס של האינסטגרם, לציין מאיפה אתה ומה חסר, והחברה תשמח להיענות לבקשה. עד כה החברה תרמה אלפי פריטים מתחילת המלחמה לחיילים ולמילואימניקים בצפון ובדרום לצד משפחות מהדרום.

  • שתפו דוברי צרפתית: הוקם “קו חם” לסיוע נפשי ורגשי מיידי לדוברי צרפתית: קווי הסיוע, ביוזמת עמותת “קעליטה” (ארגון הגג של עולי צרפת בישראל), ייתנו מענה במשך מרבית שעות היום: מספרו 054-8909314, והוא יאויש באופן רציף מיום ראשון עד יום שישי בשעות היום.

  • מפוני תושבי עוטף עזה והדרום והצפון, אשר נמצאים באזור המרכז, יכולים להגיע לקבל טיפול רפואי ללא כל תשלום. אם אתם זקוקים לרנטגן, אולטרסאונד או בדיקות מעבדה וברשותכם הפניית רופא - צוות ״אסותא עד הבית״ יגיע אליכם. השירות יינתן ללא עלות (בכפוף להפניית רופא). לפניות נא שלחו את מספר הטלפון ומסמכים רפואיים רלוונטיים, ניתן לפנות ב־3007* או במייל [email protected]
  • תיאטרון מדיטק חולון מתגייס למען ילדי ישראל והדרום בניסיון להפיג מעט את המתח ולספק תוכן חינמי לצפייה בימים לא פשוטים אלו. התיאטרון העלה מגוון הצגות מתוך הרפרטואר העשיר לילדים ולנוער לצפייה חופשית אונליין, באתר התיאטרון.

  • ספורטן הוד השרון מזמין את תושבי הדרום והצפון לבילוי ספורטיבי בחינם. משפחות ויחידים מוזמנים ליהנות מהמתקנים השונים הקיימים במקום. יש להירשם מראש במשרדי המועדון בטלפון: 09-7407111.

  • דרושים מתנדבים: מיזם “מתנדבי חרבות ברזל” מסייע בגיוס ושינוע של מוצרים ותרופות, תמיכה נפשית, איתור נעדרים, עזרה עם ילדים ובעלי חיים וכל מה שיכול לעזור בתקופה זו. למיזם הצטרפו כבר עשרות אלפי מתנדבים מכל הארץ והוא פתוח לגיוס של מתנדבים נוספים, בקשות יש להגיש דרך אתר ״מתנדבי חרבות ברזל”.