פרויקט פינוי בינוי במתחם הרחוב אשכנזי והעצמאות יביא להריסה של 114 יחידות דיור הקיימות בו, ובמקומו ייבנו שישה בניינים מפוארים בני 13-14 קומות המכילים 444 יחידות דיור, כ- 1580 מ"ר שטחי מסחר ו- 910 מ"ר מבני ציבור.

אמנון סעד, ראש עיריית יהוד-מונוסון, מברך: "התחדשות עירונית היא חלק בלתי נפרד מתהליך הפיתוח המתמיד שלנו. מאז היבחרי, אני חותר לקידום מהיר של כול המתחמים להתחדשות עירונית בעיר תוך קיום שיתוף פעולה מלא עם רשות מקרקעי ישראל ועם היזמים".

ראש העיר עמד על התועלות הציבוריות החשובות של התחדשות עירוינת, והוסיף: "באמצעות פינוי-בינוי נוכל להבטיח המשך התפתחות וצמיחה של בנות ובני הדור הצעיר בעיר, בבניינים המעוצבים בסטנדרטים גבוהים ומבטיחים בטיחות וקיום רמת חיים גבוהה".

חניכת פרויקט פינוי בינוי ביהוד במעמד ראש העיר אמנון סעד (צילום: רוסלן פאול)
חניכת פרויקט פינוי בינוי ביהוד במעמד ראש העיר אמנון סעד (צילום: רוסלן פאול)

עם היציאה לשיווק הפרוייקט יזמה "אאורה", בשיתוף עם עיריית יהוד-מונוסון, הגרלה של 100 דירות בנות 3 חדרים במחיר מופחת לתושבי העיר – שתתקיים ביום 19.7.2024. ההרשמה להגרלה תחל היום, 23.6.2024, ותסתיים בתאריך 16.7.2024.

הפרויקט המובל על ידי חברת "אאורה" מציע סביבת מגורים איכותית, מודרנית ומתקדמת עם דגש על קיימות. בין היתר, מתוכננים שטחים ציבוריים פתוחים, גינות קהילתיות ומערכת תחבורה ציבורית משודרגת שתשפר את הנגישות לאזורי תעסוקה ומרכזי חינוך.