קבוצת התקשורת פרטנר זכתה הבוקר, זו השנה ה-11 ברציפות, בציון הגבוה ביותר, פלטינה+, בדירוג 'מעלה ESG' לאחריות תאגידית, באירוע חגיגי שנערך בבורסה לניירות ערך בת"א, במעמד נגיד בנק ישראל פרופ' אמיר ירון.
 
ארגון 'מעלה' בוחן ומדרג בכל שנה את העשייה החברתית והסביבתית של החברות הגדולות במשק. הזכייה בדירוג הגבוה ביותר משקפת בין היתר את ההירתמות וההתנדבות של אלפי עובדי החברה לעשייה קהילתית משמעותית, שהתעצמה מאז ה-7 באוקטובר, עם נתינה למען כוחות הבטחון, חיילי צה"ל, משפחות החטופים והתושבים המפונים – למען מדינת ישראל.
 
בפרטנר מסרו כי החברה זכתה בדירוג גבוה "בזכות יצירת חברה מגוונת שמשקפת את כלל הגוונים בחברה הישראלית, בזכות האתיקה הארגונית של החברה, הפעילות להוגנות ושקיפות ללקוחות, הערבות ההדדית פנימה בחברה ומול הספקים, הלקוחות והשותפים, בזכות ההתחשבות במשאבי הסביבה ובזכות היכולת לנהל את ההווה מתוך הסתכלות על העתיד".
 
דגנית קרמר, משנה למנכ״ל פרטנר, מסרה: "הזכייה שלנו משקפת את הפנים היפות של פרטנר ואת ה-DNA הייחודי שלנו. פרטנר של היום היא חברה טובה יותר, הפועלת כל הזמן לשיפור בכל דבר שהיא עושה. כחברה ישראלית המשרתת מיליוני לקוחות ישראליים, היה זה טבעי עבורנו מיד עם תחילת המלחמה לשים את "ישראל לפני פרטנר" ואנו ממשיכים לעשות כך".