JACOB, יצירת המופת של יקב רקנאטי, הושק באירוע חגיגי ומרגש במוזיאון 'אנו'. היין, שהופק בסדרה מוגבלת והופך להיות יין הדגל של היקב, נקרא על שם אביהם של הבעלים – יעקב. 

בנוסף לעשרות שנים של שותפות פוריה ומוצלחת ביקב רקנאטי, בעלי היקב, לני רקנאטי ואורי שקד חולקים גם את אותו השם לאיש שהיווה השראה גדולה לחייהם. האב של שניהם נקרא יעקב, ולכבודם נוצר JACOB - יין הדגל של היקב – שיוצא לחנויות בימים אלה' בכמות מצומצמת בת 3,000 בקבוקים בלבד, ולאחר תקופת התיישנות של למעלה מ-5 שנים. 

יחד עם לני רקנאטי ואשתו שירה פרבר ואורי שקד ואשתו רחלי התרגשו ילדיהם ובני המשפחות המורחבות שלהם, בהם בני הדודים אודי, ליאון ויודי רקנאטי.  

בכירים רבים מהעולם העסקי הגיעו לפרגן, בהם ראובן קרופיק יו"ר בנק הפועלים, טל גרנות מנכ"לית הוט, עמליה זרקא, מנהלת קרן התרומות של איש העסקים פטריק דרהי, חיליק שריר, מנכ"ל קשת, עופר איתני מנכ"ל כרמל, מיכאל לובוביץ משנה למנכ"ל קרפור, זאב רוטשטיין לשעבר מנכ"ל בית החולים שיבא, רוני קרני מנהלת השיווק של אמריקן אקספרס ועוד רבים נוספים. 

אחרי מילות פתיחה מרגשות של רקנאטי ושקד סיפרה העיתונאית הילה קורח את סיפורם של האבות שלהם ומה ההשראה שכל אחד שאב מהם. אחרי שנמזגו היינות לכוסות זכו הנוכחים לטעימה מהיין המאוד נחשק וייחודי זה, שמחירו לבקבוק יעמוד על מחיר מומלץ לצרכן 499 שקלים, בהדרכתו של קובי ארביב, היינן הראשי של היקב.

את האירוע סגר העיתונאי אלמוג בוקר, בהרצאתו המרתקת "הקרב על הבית".