חברת הפרסום הדיגיטלי הישראלית "אאוטבריין" רוכשת את המתחרה האמריקאית Teads תמורת סכום של מיליארד דולר. היא תרכוש אותה מידי קבוצת אלטיס, שבשליטת איש העסקים הצרפתי-ישראלי פטריק דרהי.

במסגרת העסקה, יקבל דרהי יותר מ-700 מיליון דולר במזומן וימשיך להחזיק ב-40% מהחברה הממוזגת. Teads מעסיקה 1,200 עובדים בעוד אאוטבריין 1,000 – רובם צפויים להישאר בחברה.

אאוטבריין, שמפתחת מנועי פרסום אינטרנטיים, מוסיפה לשורותיה את Teads על מנת להשתמש בהתמחותה בפרסום גם בעולמות הטלוויזה והווידאו.