התעשייה אווירית לישראל וקבוצת Challenge ציינו 25 שנות פעילות משותפת. במהלך הטקס בו צוין האירוע, מסרה התעשייה האווירית מטוס נוסף מסוג בואינג 747, אשר השלים הליך של תחזוקה כבדה ויצטרף לצי המטוסים הגדל של הקבוצה. באירוע נכחו הבעלים והמייסד של Challenge, עופר גלבוע, מנהל חטיבת התעופה בתע״א, שמואל קוזי, ראש רשות התעופה האזרחית, שמואל זכאי ונציגים נוספים מצד מנהלי ועובדי החברות. 

קבוצת Challenge מציעה פתרונות מותאמים לטיפול במטענים אוויריים מורכבים, שירותי לוגיסטיקה אווירית וקרקעית ושירותי תעופה עבור מגוון רחב של תעשיות וסחורות. לחברה קשר ותיק עם חטיבת התעופה של התעשייה האווירית בתחומי תחזוקה כבדה של מטוסים ושיפוץ מנועים. בשנים האחרונות הגיע הקשר בין שתי החברות לשיאים חדשים, כאשר התעשייה האווירית נבחרה על ידי Challenge להסב ארבעה מטוסי בואינג 767-300ER וארבעה מטוסי 777-300ER מתצורת נוסעים למטען.  

מנהל חטיבת התעופה של התעשייה האווירית, שמואל קוזי: "אנו שמחים וגאים לציין 25 שנות שיתוף פעולה פורה בין התעשייה האווירית לקבוצת Challenge במהלכן סיפקנו את המוצרים והשירותים הטובים ביותר מתיק המוצרים הנרחב שלנו, ובהם MRO, הסבת מטוסי נוסעים למטען ועוד". 

המייסד והבעלים של Challenge Group, עופר גלבוע: “האירוע היום מהווה הזדמנות עבורנו להביע את תודתנו על שיתוף הפעולה רב השנים בין שתי החברות. בימים אלה אנו מכפילים את היקף פעילותנו ורואים בתעשייה האווירית שותפה טבעית להתרחבות זו, כפי שהייתה עבורנו ב-25 השנים האחרונות. כאשר התעשייה האווירית לצידנו, אנו ב-Challenge מוכנים לכבוש פסגות חדשות ולצלוח כל אתגר שבדרך".