הכתבה נכתבה בשיתוף ביטוח ישיר
בשנים האחרונות נדמה שהעולם למד, במיוחד בתקופת הסגרים כתוצאה מהשתוללות וירוס הקורונה, איך לעשות כמעט כל פעולה אפשרית במדיה הדיגיטלית. עבור לא מעט אנשים זה התחיל ברכישות אונליין מאתרים בינלאומיים שמציעים סחורה מגוונת מאוד, מכל מותג אפשרי, בשלל מידות ופעמים רבות, גם במחירים קורצים בהשוואה לישראל. כך התחלנו לרכוש פריטי אופנה, אליהם הצטרפו עם הזמן מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים, צעצועים וכלי בית ועוד.
גם השוק הישראלי התפתח מהר מאוד בכל הקשור למכירות אונליין, כך שאנחנו נמצאים כיום במצב בו ישראלים רבים פחות נכנסים לחנויות פיזיות, ובמקום זאת מעדיפים להזמין מוצרים דרך האתרים והאפליקציות של אותם מותגים.
המהפכה הדיגיטלית איחרה מעט להגיע אל העולם הפיננסי. אחרי הכל, בעולם זה יש דגש גדול במיוחד על ביטחון ובטיחות, עם רגולציה קפדנית שמטרתה להבטיח כי המידע הרגיש של הלקוחות לא ידלוף וכמובן, לחסום פרצות שעלולות להביא לגניבות. אך כיום, אנו מבצעים גם יותר ויותר פעולות פיננסיות אונליין – העברות כספים בבנק, תשלומים שונים וכן הלאה.
שלב נוסף באותה מהפיכה מציגה עכשיו ביטוח ישיר, כשבאפליקציה שלה ניתן לנהל תביעות ביטוח באופן שקוף, פשוט וקל יותר מאי פעם.
סטטוס+: כבר לא צריך להתקשר למוקד
הרגע בו אנו נדרשים להפעיל ביטוח רכב, למשל לאחר תאונת דרכים, הוא כמעט תמיד מלחיץ ולא נעים. במצב כזה, גם כשאנו משוחחים עם נציגים אדיבים שמוסרים לנו את כל הידע הדרוש, כולל תיאור מפורט של תנאי הביטוח המקיף לרכב או ביטוח החובה – קשה לזכור הכל ולהבין את הנאמר, במיוחד כשמדובר במונחים ביטוחיים. בביטוח ישיר החליטו לפעול לתיקון המצב, והשיקו את סטטוס+ באפליקציית הלקוחות.
המטרה ברורה: לאפשר לנו הלקוחות לדעת בכל רגע מה סטטוס התביעה שלנו, לקבל עדכונים שוטפים ולהתעדכן בפעולות שעלינו לעשות כמו העלאת מסמכים במקרה הצורך, תיאום הבאת רכב למוסך ועוד. והכל בממשק נגיש שמראה לנו את כל המידע לנגד עינינו, באופן ברור ופשוט – ללא ספק קפיצת מדרגה בתחום השירות אונליין בעולם הביטוח.
היתרונות של סטטוס+
- שקיפות מלאה: במבט אחד באפליקציה, ניתן לראות באיזה שלב מצויה התביעה בתהליך, ומה השלבים הבאים.
- הנחיה לשלב הבא: במקום לסבך במונחים ביטוחיים שמרבית המבוטחים אינם מבינים בהם, האפליקציה מציגה הנחיות ברורות למשתמש, מה לעשות בשלב הבא, וכן מה הזכויות וההטבות המגיעות למבוטח.
- קיצור זמנים: סטטוס+ מאפשר לייעל ולקצר תהליכים גם עבור המבוטח וגם עבור ביטוח ישיר, ובכך מקצר את זמני הטיפול בתביעה.
- הטבת הסדר: הטבה שתושק בקרוב ותאפשר למבוטחים לצמצם למינימום את המעורבות בתהליך מול מוסכי הסדר, ולזרז את הטיפול בתביעה אפילו יותר.
כיצד משתמשים בסטטוס+?
לא מדובר באפליקציה נפרדת, אלא באפליקציית הלקוחות הרגילה של ביטוח ישיר, שכוללת כעת אזור ייעודי עבור סטטוס+. התהליך מתחיל כבר בשלב הראשון של התביעה, כאשר באמצעות האפליקציה ניתן לדווח מהי הבעיה המדויקת בגללה אנו פונים לחברת הביטוח. מרגע זה ניתן לראות בכל שלב את הסטטוס המעודכן של התביעה.
בנוסף, ניתן לקבל בסטטוס+ מידע על זכויות כגון רכב חלופי, וכן לבצע תיאומים שונים באופן דיגיטלי, כמו גם להעלות מסמכים רלוונטיים. כמו כן, כל פרטי הספקים הקשורים בתהליך, מהמוסך, דרך השמאי ועד מנהל תיק הלקוח מטעם ביטוח ישיר, מונגשים באפליקציה עם פרטי הקשר שלהם.
חשוב במיוחד, עבור אלה מאיתנו שהתרגלו לנהל את חיי היומיום בוואטסאפ – בעזרת סטטוס+ ניתן להיות בקשר עם הנציג המלווה מטעם חברת הביטוח בוואטסאפ, ללא כל צורך לחכות על הקו למוקד השירות.
שירות ישיר מהיר
בהתאמה נוספת לעידן המהיר של היום ובמסגרת המאמצים לספק למבוטחים מענה מהיר ומקיף, ביטוח ישיר מספקת למבוטחיה גם את שירות "ישיר מהיר" – המבטיח תיקון לרכב בתוך שלושה ימי עסקים בלבד. זאת, באמצעות אחד ממוסכי ההסדר המצויים ברשימה של החברה, אליה נכנסו לאחר הליך סינון מעמיק. כך, ניתן לחזור לשגרה במהירות, גם לאחר תאונה שהשביתה את הרכב.
קבלת פיצוי ב-BIT
מגיע לכם פיצוי כספי בעקבות התביעה? בביטוח ישיר תוכלו לקבל אותו ישירות באפליקציית bit – במקום שתצטרכו להמתין להעברה אל חשבון הבנק, או לשמוע שוב ושוב ש"הכסף יועבר בתוך 14 ימי עסקים". זאת, במגבלה של עד 50 אלף שקלים.
בשורה התחתונה, סטטוס+ באפליקציה של ביטוח ישיר מסמן לנו עוד נקודת ציון במהפכה הדיגיטלית שעוברת על שוק הביטוח בישראל, בכך שהוא מאפשר לנו לנהל את ענייני תביעות ביטוח הרכב שלנו בקלות ובנוחות מהסמארטפון – כמו שהתרגלנו בשנים האחרונות לעשות כמעט בכל תחום אחר בחיים.
עד 3 חודשים מתנה ברכישת ביטוח מקיף לרכב - לחצו כאן לקבלת הצעה >>
הכתבה נכתבה בשיתוף ביטוח ישיר