שנה לאחר כניסתה לשוק הישראלי השיקה אתמול אפליקציית הזמנת המוניות YANGO את השירות ללקוחות העסקיים. השקת האפליקציה עשויה להביא להגברת התחרות בענף המוניות.
השירות העסקי, נוסף לשירות הנסיעות הפרטיות, משרת ברחבי העולם למעלה מ־50 אלף לקוחות עסקיים ב־18 מדינות בעולם, והוא מאפשר מערכת בקרה על נסיעות החברה בממשק טכנולוגי מתקדם ובמחירים קבועים וידועים מראש.
אפליקציית המובייל Yango, מבית ענקית הטכנולוגיה Yandex, תאפשר ללקוחות להירשם לרשימת ההמתנה לשירות. בשירות החדש של Yango, המוצע לחברות וארגונים, מותאם הממשק העסקי לנייד ולמחשב ומאפשר מערך שליטה, פיקוח וניהול של כלל נסיעות העובדים. זאת, באמצעות מעקב מקוון עדכני, קביעת גבולות שימוש קבוצתיים או פרטניים לעובדים, שקיפות מלאה במחירים קבועים וידועים מראש ודיווח חודשי מרוכז.
חישוב המחיר הידוע מראש אפשרי הודות לאלגוריתמים המבוססים על חישובי זמן, מרחק ומצב התנועה. בשירות העסקי החדש אין דמי מנוי חודשיים או התחייבות כלשהי לסכום מינימלי לנסיעות הארגון החבר בשירות, והוא ייפתח בהדרגתיות לעסקים חדשים בישראל.
יניב אלפי, מנכ"ל Yango ישראל, אמר אתמול לרגל ההשקה: "לאחרונה הרחבנו את הכיסוי בפריסה הארצית ונכנסנו לערים חדשות והגדלנו את צי הנהגים שלנו".